AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ongelooflijk gezeik van een vent. can't ****ing believe it. Ik dacht dat alleen vrouwen dat konden op die manier. GTFO.

Het zijn mijn zaken niet, maar ben toch nieuwsgierig van aard :o
Kwam het door die chick? Of niet?

Nee, absoluut niet. Ook niet een andere gozer (dat is niet mijn stijl) maar gewoon iemand die zo messed up is met zichzelf dat ik er rechtsomkeert van maak. tha ****

Jij had 'm verkeerd gelezen trouwens ;)

Nee, absoluut niet. Ook niet een andere gozer (dat is niet mijn stijl) maar gewoon iemand die zo messed up is met zichzelf dat ik er rechtsomkeert van maak. tha ****

Jij had 'm verkeerd gelezen trouwens ;)
Hoe bedoel je verkeerd gelezen?

Doelde niet perse op die post, gewoon over je breuk

2 maanden geleden had ik 4 ****buddies.

nu heb ik er 0.

:fa:

al fuking 3 weken geen coïtus gehad word gek hier

ow **** wacht jij bent gelaserd. ik was geflitst. jeetje en je motor ook weg nu of nie? ben je gelijk al je rijbewijzen kwijt?

gelaserd en aan de kant gezet. 1000+ boete, motor in beslag, half jaar motor EN autorijbewijs kwijt en misschien cursus

gelaserd met de motor met 221 km p uur ben er helemaal verkankerd en misselijk van

Dit is waarom ik mijn motorrijbewijs eigenlijk niet wil halen. Zou echt iets voor mij kunnen zijn dit.

Waar reed je het? En 'waarom'? De kick? Haast?

Dit is waarom ik mijn motorrijbewijs eigenlijk niet wil halen. Zou echt iets voor mij kunnen zijn dit.

je zou motor moeten rijden voor de feeling van 200+ rijden. is echt gaaf alles zoeft voorbij verstand op nul en gaan. heerlijk

autoweg 2 baans waar je 100 mocht

Tja je doet het toch zelf en je kan nou niet bepaald zeggen dat het een paar km teveel was :roflol:

Aangezien je hem zo lang kwijt bent is het ook niet de 1e keer gok ik..

Duitsland is niet zo ver dus daar kun je prima hard rijden.. In nederland kan het ook prima maar moet je niet komen huilen als je aangehouden wordt. Beetje jammer, t is niet de agent die jouw gas open draait..

zoiezo de kick,de adrenaline. Maar weetje wat t is. Met zo een motor met veel pk zit je op die snelheid voordat je t door hebt. als je 100 rijdt en je geeft ff een volle dot gas zit je 10 sec later ver boven de 200.

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 00:37 ----------

Tja je doet het toch zelf en je kan nou niet bepaald zeggen dat het een paar km teveel was :roflol:

Aangezien je hem zo lang kwijt bent is het ook niet de 1e keer gok ik..

Duitsland is niet zo ver dus daar kun je prima hard rijden.. In nederland kan het ook prima maar moet je niet komen huilen als je aangehouden wordt. Beetje jammer, t is niet de agent die jouw gas open draait..

wel mijn eerste keer maar een overschrijding van meer dan 100%.
er was helemaal niemand op de weg dus gaf ff een dot gas.
Maar t valt idd niet goed te praten en geef niemand behalve mijzelf de schuld.

Dit is voor mij ook nog steeds een kleine reden.. Wilde 'm ook dit jaar halen, maar heb 't voor nu gelaten voor wat 't is.

Heb twee jaar lang een 300+pk impreza gereden en echt iedere rit, dan bedoel ik ook echt iedere rit kwam ik altijd ver boven de 200 uit.. (harder dan 270 ging die overigens niet. :D)

Weet 100% zeker dat wanneer ik op een motor stap, me gashendel nauwelijks dicht zal staan.. Ik wacht wel ff een paar jaartjes.:)

Subiet.operatie(neus) en mag dan lang niet trainen. Even praten met KNO arts of.t.niet voorzichtig eerder kan

Dat morgen men gym blijkbaar gesloten is :fuu:

Terug
Naar boven