- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Tuurlijk niet ... je traint ook al wat langer dan mij
![]()
Vorige week begonnen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk niet ... je traint ook al wat langer dan mij
![]()
Is eric of bigt zijn schuld. Stond in dat ene topic ...Wie is myrthe? And why the **** zijn er nog geen foto's geplaatst?
dbb, ik ben teleurgesteld..
http://www.ljveen.nl/beeldnieuwstemp/MyrtheHilkensauteurjournalist.jpg
[Link niet meer beschikbaar]
Wie is myrthe? And why the **** zijn er nog geen foto's geplaatst?
dbb, ik ben teleurgesteld..
Ik heb haar foto! Maar heb haar belooft deze niet te posten!
Ze moet me echter wel snel een lief karma berichtje sturen, anders moet ik mijn belofte breken!
?Bij mijn geboorte had ik al aan een k*t gerokenZolang je nog niet aan een k*t hebt geroken mag je jezelf geen man noemen knul! Kom maar terug als je iets geregeld hebt!

haha je laat het! trouwens, hoe kom jij opeens aan een foto?
sorry dropje, kan geen karma geven, denk ik

Had het over een lkkr k*tje, niet over een vislucht.

Hij heeft wel gelijk

Ik denk dat Mytre wel een echte man wilt!
Geen knulletje van 18..

Nee, was in Hoofddorp. En bedankt man, helaas heb ik 'm weg moeten doen.. Iemand in het verleden kon er blijkbaar niet mee overweg en had 'm toen waarschijnlijk met z'n achterkant in de sloot gezet.. Hier kwam ik pas na 1,5 jaar achter, toen kwamen er op allerlei plekken roest door kwam etc.
Wilde het nog laten maken, maar het kosten plaatje zat al tussen de 3/5k en dan moest ik me nog afvragen of me auto daarna wel 100% in orde was en de ellende daarna niet weer opnieuw zou beginnen.. Ben er echt ziek van geweest, af en toe nog steeds.![]()
Volgen jaar weer terug naar school en als ik klaar ben wil ik een STI 06/07 kijken.![]()