AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wtf_is_this_shit2_RE_73_Million_Sharks_Killed_Every_Year-s468x349-71815.jpg - 265108
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie is myrthe? And why the **** zijn er nog geen foto's geplaatst?

dbb, ik ben teleurgesteld..

Ik heb haar foto! Maar heb haar belooft deze niet te posten!
Ze moet me echter wel snel een lief karma berichtje sturen, anders moet ik mijn belofte breken!

Had het over een lkkr k*tje, niet over een vislucht.

Ik denk dat Mytre wel een echte man wilt!
Geen knulletje van 18..

Ik ben 22 :trollface:

Alleen ze heeft me friendzoned denk ik.. of ze is nog niet toe aan een nieuwe vriend maar goed :roflol:

---------- Post added 15 August 2012 at 00:23 ----------

Hey ik dacht dat ik je dropje was :mad:

Iedereen is haar dropje :roflol:

---------- Post added 15 August 2012 at 00:25 ----------

Vond jij jouw ma fijn ruiken dan?

strong virgin is strong

@myrthe als je wil coïtusen moet je ff pmen

Nee, was in Hoofddorp. En bedankt man, helaas heb ik 'm weg moeten doen.. Iemand in het verleden kon er blijkbaar niet mee overweg en had 'm toen waarschijnlijk met z'n achterkant in de sloot gezet.. Hier kwam ik pas na 1,5 jaar achter, toen kwamen er op allerlei plekken roest door kwam etc.

Wilde het nog laten maken, maar het kosten plaatje zat al tussen de 3/5k en dan moest ik me nog afvragen of me auto daarna wel 100% in orde was en de ellende daarna niet weer opnieuw zou beginnen.. Ben er echt ziek van geweest, af en toe nog steeds. :(

Volgen jaar weer terug naar school en als ik klaar ben wil ik een STI 06/07 kijken. :)

damn 3-5k is wel veel voor zo'n grapje ja

het valt mee als je kijkt hoeveel uur daar in komt zitten.

Wel raar dat je geen storingen had met bedrading enzo ironhide of had je dat wel af en toe? vaak gaan al die stekkers rotten

Bah kan niet meer slapen van de pijn aan mn wond maar moet ng een uur wachten tot ik weer pijnstillers kan pakken

K*t laptop krijg er aambeien van, hij wordt alleen maar trager en trager.. Misschien zo ff 't dorp in om te kijken voor een nieuwe..

Terug
Naar boven