MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

installeer windows xp :thumb:

Ja windows vista.. Vreet ook me hele harde schijf op. Heb nog 1.58gig over, terwijl niks, maar dan ook echt niks op staat. Laptop is wel al vier jaar oud, dus niet de nieuwste meer.

win7 erop, of nog beter: ubuntu

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 12:45 ----------

dat is vragen om 10 jaar terug te gaan, en iets als een open deur voor virussen/malware

verveling dag #4, nog 11 dagen te gaan :(

win7 erop, of nog beter: ubuntu

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 12:45 ----------

dat is vragen om 10 jaar terug te gaan, en iets als een open deur voor virussen/malware

ubuntu :roflol:

En vind dat van die virussen wat overdreven, heb hier al bijna 2 jaar (op mijn huidige pc dan) xp draaien, geen virusscanner en nog nooit iets van een virus gehad. Maargoed ik klik dan ook niet zomaar wat aan. 10 jaar terug in de tijd, so what... het werkt, en goed (cracked).

Net €40 uitgegeven aan een of ander spel lal, eens kijken of het wat is.

Iets van Star Craft wings of libirty

achterkant zag er beetje uit als Red alert 3 dat heb k tijdje gedaan en vond ik wel chill om tijd mee te verdrijven

Nice was een leuke game. Dat is starcraft 2 toch?

Heb werkelijk geen flauw idee, lol.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 14:04 ----------

Oh het is 2 ik zie het nu staan bij installatie.

Dokter heeft bevestigd dat ik gyno heb, maar door m'n leeftijd(18) wist ze niet zeker of ik hiervoor al behandeld mocht worden. Of hormonale behandeling zoals bijv. Nolva of chirurgie als ik wel behandeld mag worden.

Dat verpest je dag wel eventjes ja, al wist ik het al eigenlijk.

En vind dat van die virussen wat overdreven, heb hier al bijna 2 jaar (op mijn huidige pc dan) xp draaien, geen virusscanner en nog nooit iets van een virus gehad. Maargoed ik klik dan ook niet zomaar wat aan. 10 jaar terug in de tijd, so what... het werkt, en goed (cracked).

+1 (ik doe geen eens windows updates meer en de firewall staat ook uit.. en nog compact en fokking snel ook (Windows performance edition of Xperience TinyXP beast edition))

Af en toe ClamWin (portable versie) draaien om te controleren, en uiteraard een hardware firewall (routertje) om onuitgenodigd verkeer van buiten tegen te houden.

misschien word je wel mad in de gaten gehouden nu door een van mn neefjes..
zou maar niet internet bankieren als ik jou was

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga zo naar werk...... terwijl het 29 graden ofzo buiten is. :(

koop ook eens een keer een spel, valt gvd naar 5min m'n laptop uit van overhitting.

Iets van Star Craft wings of libirty

achterkant zag er beetje uit als Red alert 3 dat heb k tijdje gedaan en vond ik wel chill om tijd mee te verdrijven
Sc 2 is vet, vooral online. Zou wel even de campaign uitspelen als ik jou was, anders word je in je kontje gebeukt in de multiplayer.

Maar met andere software, krijg ik toch nog niks terug qua ruimte op me harde schijf? Denk dat ik vanavond ff ga kijken wat er allemaal te koop is. Laptop was een goedkoop ding 350 euro van 't merk Acer.. Er mankeert overigens wel meer aan.

-Van de 64gb nog maar 1,58gb over
-cd tray werkt niet meer
-ontvangt geen wifi signaal (driver probleem dacht ik)

Vind het de moeite niet meer om nog een hoop moeite te doen om dit allemaal op te lossen. ;)

Terug
Naar boven