XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Maar met andere software, krijg ik toch nog niks terug qua ruimte op me harde schijf? Denk dat ik vanavond ff ga kijken wat er allemaal te koop is. Laptop was een goedkoop ding 350 euro van 't merk Acer.. Er mankeert overigens wel meer aan.

-Van de 64gb nog maar 1,58gb over
-cd tray werkt niet meer
-ontvangt geen wifi signaal (driver probleem dacht ik)

Vind het de moeite niet meer om nog een hoop moeite te doen om dit allemaal op te lossen. ;)
??? Andere OS erop pleuren en snel formatteren?

Als je het geld hebt zou ik gewoon een nieuwe halen, niets is zo k*t als het werken met een computer die maar half werkt.

ubuntu :roflol:

En vind dat van die virussen wat overdreven, heb hier al bijna 2 jaar (op mijn huidige pc dan) xp draaien, geen virusscanner en nog nooit iets van een virus gehad. Maargoed ik klik dan ook niet zomaar wat aan. 10 jaar terug in de tijd, so what... het werkt, en goed (cracked).

Doordat je geen virusscanner draait heb je niet door dat je PC er vol mee zit. :trollface:

Dat heb je goed want het is zeker k*t. ;) Miss dat ik overigens wel terug ga naar desktop.
Als je je computer nooit hoeft mee te nemen zou ik sowieso voor een desktop gaan. Ik zit nu al jaren achter een ''desktop laptop'' en ik heb er spijt van dat ik dat ding ooit gehaald heb.

Als je je computer nooit hoeft mee te nemen zou ik sowieso voor een desktop gaan. Ik zit nu al jaren achter een ''desktop laptop'' en ik heb er spijt van dat ik dat ding ooit gehaald heb.

Ligt er aan wat je er mee doet.. als het alleen dagelijks gebruik is maar je download wel veel of je wil het ding aan laten staan kun je beter een laptop kopen omdat deze energie zuiniger zijn..

Zelf gebruik ik al jaren een windows laptop en sinds een jaar een macbook, ideaal. Neemt geen ruimte in beslag, zuinig en snel zat.. Laptop + ssd is sneller met gemiddeld gebruik dan een i7 desktop met oude hardeschijf..

Laptop is sowieso gewoon k*t.

Laat de pc hier thuis ook gewoon 24/7 aanstaan zet alleen het beeldscherm uit

Sc 2 is vet, vooral online. Zou wel even de campaign uitspelen als ik jou was, anders word je in je kontje gebeukt in de multiplayer.

Begin het een beetje te snappen maar tot nu toe 2x uitgevallen gvd achterlijke laptop heeft me nu 2 jaar geleden €600 gekost.

8GB erin maar met maar i3 processor :S

Oke voor de 3e keer ga k m nu opstarten, dan download ik meteen ff die upgraded versie ofzo

Ligt er aan wat je er mee doet.. als het alleen dagelijks gebruik is maar je download wel veel of je wil het ding aan laten staan kun je beter een laptop kopen omdat deze energie zuiniger zijn..

Zelf gebruik ik al jaren een windows laptop en sinds een jaar een macbook, ideaal. Neemt geen ruimte in beslag, zuinig en snel zat.. Laptop + ssd is sneller met gemiddeld gebruik dan een i7 desktop met oude hardeschijf..
Mwoah, daar heb je wel een punt.. Maar voor het gemak alleen al zou ik voor een desktop gaan. Als er wat kapot is kan je het hoogstwaarschijnlijk vervangen, wat bij een laptop niet altijd het geval is. Laptops (behalve de dure) zijn uitermate k*t om rescource-vergende dingen mee te doen.
Daarnaast zijn ze vaak ook hartstikke duur in vergelijking met desktops, dus qua energieverbruik kan je zo'n desktop nog best lang aan laten staan voordat het in de buurt komt van de aanschafprijs van een, in specs vergelijkbare, laptop.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 16:50 ----------

Okay ik zal er eens voor de grap een installeren.
Avg 9, zoek maar op torrentz.eu. Kost niet zoveel resources.

Mwoah, daar heb je wel een punt.. Maar voor het gemak alleen al zou ik voor een desktop gaan. Als er wat kapot is kan je het hoogstwaarschijnlijk vervangen, wat bij een laptop niet altijd het geval is. Laptops (behalve de dure) zijn uitermate k*t om rescource-vergende dingen mee te doen.
Daarnaast zijn ze vaak ook hartstikke duur in vergelijking met desktops, dus qua energieverbruik kan je zo'n desktop nog best lang aan laten staan voordat het in de buurt komt van de aanschafprijs van een, in specs vergelijkbare, laptop.

Of gewoon microsoft security essentials.

Gewoon zo min mogelijk Microsoft zooi op je pc.

en dan draai je windows als besturingsysteem :roflol:

heb liever een linux variant, altijd safe
Hehe ja, maar daarnaast zo min mogelijk Microsoft zooi. Geen one-care, silverlight, andere bullshit. Op een of andere manier weten ze altijd dingen kapot te maken die gewoon werken. Precies een reden waarom Windows 8 hier niet op gaat :)

Valt nog vies tegen.. Zelf heb ik mijn laptop bijna de hele dag aan staan wanneer ik download zelfs 24/7.. Een desktop gebruikt gemiddeld 150 watt wanneer je er niets mee doet of gewoon internet browsed oid..

Per watt die 24/7 aan staat moet je 2 euro rekenen dus laat je hem aan staan 24/7 kost het je 300 euro aan energie.. Mijn macbook verbruikt 20 watt ongeveer dus dat komt neer op 40 euro per jaar bij 24/7 gebruik.. scheelt toch 260 euro per jaar bij fulltime gebruik.

Ok ik heb hem niet fulltime aan staan maar zeker gemiddeld 12 uur per dag.. Per jaar scheelt dat dus 130 euro. Zelf doe ik denk ik 3 jaar met een macbook dus bespaar ik 390 euro aan energie kosten omdat ik een macbook aangeschaft heb.. Dus wanneer je desktop + scherm + toetsenbord + muis boven de 700 euro uit komt en je 12 uur per dag je pc aan hebt staan maakt t kwa uiteindelijke kosten niet uit of je macbook koopt of pc. (en dan nemen we niet eens de afschrijving mee want een macbook kun je na 3 jaar en netjes gebruik nog makkelijk voor 1/3-1/2 van aanschafprijs verkopen in tegenstelling tot een pc die afvalbak rijp is)

Maar goed, windows laptops gebruiken ook minder dan desktops en zijn goedkoper dan macbooks dus uiteindelijk is het meestal wel een goed idee om te kijken of je een desktop of high end laptop neemt.

Kijk net naar mn voeten, bovenkant van mn voeten beginnen nu ook al te verkleuren naar zo'n lever kleur, zitten al grote vlekken aan de zijkant :(
En de huisarts maar zeggen 'is gewoon een verkleuring van de huid'.. volgens mij moeten mn voeten over een jaar of 2 gewoon geamputeerd worden :(

First day back on the job! zal zweten worden na 3 weken en half !

succes ironic!

+1 (ik doe geen eens windows updates meer en de firewall staat ook uit.. en nog compact en fokking snel ook (Windows performance edition of Xperience TinyXP beast edition))

Af en toe ClamWin (portable versie) draaien om te controleren, en uiteraard een hardware firewall (routertje) om onuitgenodigd verkeer van buiten tegen te houden.

Is dat performance edition iets?
Ik heb hier w7 op een netbookje met 1gb ram.. extreem drama is dat.
Lag al als ik iets typ in word door al die zooi die ze ook nog eens naast w7 draaien (is al 1-2gb ram aangeraden ofzo..) weinig zin om zelf al die extra onnodige troep te verwijderen.

En weet je nog waar je hem vandaan hebt? Heb geen zin in een RAT van een willekeurige torrent site

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 10:15 ----------

Of nog beter debian of gentoo. ;)

eumx3.jpg - 265241
install gentoo

Terug
Naar boven