Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Is dat performance edition iets?
Ik heb hier w7 op een netbookje met 1gb ram.. extreem drama is dat.
Lag al als ik iets typ in word door al die zooi die ze ook nog eens naast w7 draaien (is al 1-2gb ram aangeraden ofzo..) weinig zin om zelf al die extra onnodige troep te verwijderen.

Stop er extra geheugen in.. zelfs mijn update van 1 naar 2 GB (maximum voor w7-starter) was al een heel groot verschil, en voor die paar euro .. Ik heb er zelfs 4 GB in gestopt want dat w7-starter zal er ook wel een keer vanaf gaan (zodra ik een W7-ligt iso heb denk ik, want ASUS maakt alleen drivers voor mijn netbookje voor W7). Ik heb er trouwens ubuntu naast gezet maar dat is niet echt een verbetering... de disk is duidelijk de bottleneck, maar ik heb nog geen zin om er een SSD in te zetten. (met name omdat ik dan echt die hele doos uit elkaar moet halen om hem er in te zetten en daar ben ik veel te lui voor, misschien van't winter)

En weet je nog waar je hem vandaan hebt? Heb geen zin in een RAT van een willekeurige torrent site

Nope, kwam van een rat van een willekeurige torrent site.

Enja same story als gisteren, epic marteling van thuiszorg verpest meteen mijn dag, bahbsh

mijn broer en zijn vriendin zijn hier nu durf ik niet meer naar beneden te komen fuu

Stop er extra geheugen in.. zelfs mijn update van 1 naar 2 GB (maximum voor w7-starter) was al een heel groot verschil, en voor die paar euro .. Ik heb er zelfs 4 GB in gestopt want dat w7-starter zal er ook wel een keer vanaf gaan (zodra ik een W7-ligt iso heb denk ik, want ASUS maakt alleen drivers voor mijn netbookje voor W7). Ik heb er trouwens ubuntu naast gezet maar dat is niet echt een verbetering... de disk is duidelijk de bottleneck, maar ik heb nog geen zin om er een SSD in te zetten. (met name omdat ik dan echt die hele doos uit elkaar moet halen om hem er in te zetten en daar ben ik veel te lui voor, misschien van't winter)

Nope, kwam van een rat van een willekeurige torrent site.

RAT = remote accessed trojan, stoppen ze vaak in die OS downloads op torrent sites.

Maar tanx, had al een keer een yt filmpje gekeken over de ram upgraden in mn netbookje, leek niet al te moeilijk..
maar gewoon doen dan.

Ga je naar de longarts voor een diagnose omdat je al sinds het begin des tijds longklachten hebt, luisterd meneer de longarts naar je ademhaling.

"Hmm ik stuur je ook door naar de cardioloog want je hart klinkt niet helemaal zoals het hoort"

Heb wel een van de betere lichamen uitgekozen zeg :(

Net lekker getraind, kom ik de kleedkamer in zijn m'n ****ing schoenen gejat. Serieus, wie steelt er schoenen? Inclusief sokken. En ze waren notabene vrij afgetrapt. Wat voor extreme pauper én viezerik ben je dan?
Jammer dat ik bij mijn universiteit sport, lopen tientallen mensen op, af en aan in die kleedkamers. Niet alleen krachttrainers maar ook mensen die squashen, tennissen etc., totaal geen indicatie wie het mogelijk kan zijn geweest.

Wou gisteren de gains van mijn leven maken door lekker te cutten. Ging die k*thoer eens van die overheerlijke zelfgemaakte frieten bakken :mad:

Net lekker getraind, kom ik de kleedkamer in zijn m'n ****ing schoenen gejat. Serieus, wie steelt er schoenen? Inclusief sokken. En ze waren notabene vrij afgetrapt. Wat voor extreme pauper én viezerik ben je dan?
Jammer dat ik bij mijn universiteit sport, lopen tientallen mensen op, af en aan in die kleedkamers. Niet alleen krachttrainers maar ook mensen die squashen, tennissen etc., totaal geen indicatie wie het mogelijk kan zijn geweest.

Ze jatten alles. Ze hebben een x mijn NATTE stoffen handschoentjes (het was winter) van 2 euro gejat.

zaten nog gaatjes in ook. Nat waren ze.... 2 euro........... wut

Triest volk tegenwoordig inderdaad..

Bij mij hadden ze mijn handdoek ooit gepikt :roflol:

ik had ooit een keer een blackberry en een onderbroek gepikt.

Gruwelijk veel last van m'n pols .. geen idee hoe het komt ..

Terug
Naar boven