- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Liter
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er net weer achter gekomen waarom ik geen scheerapparaat gebruik voor mijn jonge heer..... Bloeden als een eind![]()

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/2kg-moussaka-315973/
spijtig genoeg was er weinig, tot geen actie![]()

Ik ben er net weer achter gekomen waarom ik geen scheerapparaat gebruik voor mijn jonge heer..... Bloeden als een eind![]()
Net stufi aangevraagd, wist ik niet meer de naam van m'n opleiding lol

Snuggerrrr. Schaambeen altijd trimmen, ballen en penis scheren met nieuw mesje.
Het gaat helemaal goed komen met jou tijdens het komende schooljaar
Welke opleiding ga je doen?
---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 16:39 ----------
Gewoon ontharingscreme gebruiken.
Zoutwater gorgelen(hoe zouter hoe beter), ben je er morgen weer vanaf.
Het schijnt zelfs nóg beter te werken als je zoveel zout toevoegt, dat er in feite geen water meer te bekennen is.Zoutwater gorgelen(hoe zouter hoe beter), ben je er morgen weer vanaf.
Okidoki.Het schijnt zelfs nóg beter te werken als je zoveel zout toevoegt, dat er in feite geen water meer te bekennen is.
Tijgerbalsem?

Jezus , alleen de herinnering brand nog, dom was dat
wij hebben ooit na een training eens iemand proberen te overtuigen om tijgerbalsem over zijn eikel te smeren. Die kerel zag dat niet zitten (hij kende tijgerbalsem niet) dus smeerde een dikke laag over zijn tepels 
wat een r*tard!!wij hebben ooit na een training eens iemand proberen te overtuigen om tijgerbalsem over zijn eikel te smeren. Die kerel zag dat niet zitten (hij kende tijgerbalsem niet) dus smeerde een dikke laag over zijn tepels
wat een r*tard!!
Ik heb hetzelfde gehad met algipan. Alleen ging ik fappen ipv pissenIk had me handen slecht gewassen en ging pissen , de rest is bekend