MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Denk dat zo'n 2% van de wereld IE6 gebruikt en zo'n 50% van mijn klanten :roflol:

Gouden regel voor web developers: heeft je klant geen informatica opleiding genoten? Vermenigvuldig je geschatte uren met 3, je klant weet niet wat ie wil en alles moet 10x anders.

Heb onderstaande pic ook al gepost in het Pics-topic, maar misschien dat je hem nog niet had gezien; vind hem hier wel passen ;)
BusCons.jpg - 265294

Net lekker getraind, kom ik de kleedkamer in zijn m'n ****ing schoenen gejat. Serieus, wie steelt er schoenen? Inclusief sokken. En ze waren notabene vrij afgetrapt. Wat voor extreme pauper én viezerik ben je dan?
Jammer dat ik bij mijn universiteit sport, lopen tientallen mensen op, af en aan in die kleedkamers. Niet alleen krachttrainers maar ook mensen die squashen, tennissen etc., totaal geen indicatie wie het mogelijk kan zijn geweest.

Is bij mij ook een keer gebeurd, oude afgetrapte adidas schoenen (srs model 1995 ofzo)
sindsdien alles in kluisje..

lololol er is een staaljager bij mij in de beurt gecrasht terwijl hij nog niet eens was opgestegen :roflol:

en is echt fakking dicht, was er gisteren nog langs gefietst heel toevallig. Net was ik met de auto naar huis aant rijden zat ik in de fille en hoorde ik het op de radio. die weg was afgesloten maar ik weet hoe ik er kan geraken met mijn fiets. oe oe oe dbb, ik heb zin om ramptoerist te gaan spelen. wat zal ik doen?

maak wat foto's

gsm batterij is op :p geen optie

Mijn dag is verpest omdat ik -lomp als ik ben- gevallen ben en nu iets verpest heb in mijn arm. Heel de middag bij het ziekenhuis, uiteindelijk in een mitella naar huis. Nu kan ik voorlopig niet trainen! :( grrrr!! :mad::mad: Ik begon juist meer definitie te krijgen :sad:

Is bij mij ook een keer gebeurd, oude afgetrapte adidas schoenen (srs model 1995 ofzo)
sindsdien alles in kluisje..
Ik deed altijd al mijn tas met spullen in een kluisje, liet meestal alleen m'n jas en schoenen in de kleedkamer. Op een gegeven moment is mijn jas gejat, die heb ik vanaf toen ook altijd in mijn tas/kluisje gedaan. Schoenen had ik nooit verwacht... Maar inderdaad, vanaf nu alles in een kluisje. Wat een sneue wereld is het ook af en toe.

Sterkte bro!

eey faka man mn botten kraken kapot hard na 0.6 mg letro :s

Uit verveling m'n auto gewassen, nog steeds geen slaap.:(

Marcel3000. Hij wast zijn auto om 5 over 2 'snachts.

Peanuthead95. Hij is homo om 10 over 2 's nachts.

Peanuthead95. Hij is homo om 10 over 2 's nachts.
Bobby10. Ik dwarf hem, zelfs met mijn 1,65m. Hij is zo gelei als het maar zijn kan. ''Mijn'' homofilie, een hersenspinsel van onze enige echte peniswhisperer. Dit accepteren kan hij niet, net zomin als ik hem het gevoel kan geven dat hij geaccepteerd wordt.

geen zin om te gaan slapen dat verpest mijn hele dag van morgen. moet er om 7 uur uit maar ik denk dat ik gewoon blijf zitten hier.

Terug
Naar boven