XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dat ik om 2u40 nog zit te studeren :(

Ik vind eric niet meer zo tof :sad:

Was er weer een kathleen topic?

-.- 3 dagen geleden zat ik op 62 kilo.. ga ik net op de weegschaal staan.. 61.3 :fuu:

Eerst gainde ik gewoon 175 gram per dag totdat ik 60 kilo woog en nu is t niet meer vooruit te branden..

Het hebt het eindpunt van je gains bereikt :trollface:

Ja.. echt.. van 53 naar 60 ging met een rechte lijn omhoog en toen heb ik ziek lang net onder de 60 gehangen en nu doe ik al 6 weken ofzo over.. 1 kilo? :mad: Ik hing zo lang precies onder de 60 kilo dat ik mijn ma verdacht van saboteren weegschaal dat hij niet boven de 60 kon :roflol:

Ik train 5x per week zo hard dat ik daarna een half uur niet meer normaal kan bewegen en eet 4000 kcal per dag :roflol:

---------- Post added 17 August 2012 at 11:04 ----------

Epic vochtverlies is epic bij 1600 kcal IF

Hmm.. misschien was t ook wel vocht dat ik verloor omdat het gister geen trainingsdag was? Dat spieren meer vocht vasthouden als je getraind hebt?

Ja.. echt.. van 53 naar 60 ging met een rechte lijn omhoog en toen heb ik ziek lang net onder de 60 gehangen en nu doe ik al 6 weken ofzo over.. 1 kilo? :mad: Ik hing zo lang precies onder de 60 kilo dat ik mijn ma verdacht van saboteren weegschaal dat hij niet boven de 60 kon :roflol:

Ik train 5x per week zo hard dat ik daarna een half uur niet meer normaal kan bewegen en eet 4000 kcal per dag :roflol:

Hmm.. misschien was t ook wel vocht dat ik verloor omdat het gister geen trainingsdag was? Dat spieren meer vocht vasthouden als je getraind hebt?
Meestal wel

Gewoon meer eten probs, dirty bulken is niet moeilijk

keelpijn dafquqqq

halve liter chicomelk erbij :)

Terug
Naar boven