- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 94kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was niet meer in het topic dus daarom gooide hij t dichtIk was niet meer in het topic dus daarom gooide hij t dicht
als die er komt ...

Wachten tot EricR weer een vrouwelijke account aanmaakt om ons mee te trollen![]()
nu hebben we wel pics van de dochter van eric 

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/2kg-moussaka-315973/

-.- 3 dagen geleden zat ik op 62 kilo.. ga ik net op de weegschaal staan.. 61.3![]()
Eerst gainde ik gewoon 175 gram per dag totdat ik 60 kilo woog en nu is t niet meer vooruit te branden..

-.- 3 dagen geleden zat ik op 62 kilo.. ga ik net op de weegschaal staan.. 61.3![]()
Eerst gainde ik gewoon 175 gram per dag totdat ik 60 kilo woog en nu is t niet meer vooruit te branden..

Kon je eindelijk naar het toilet?

Ik hing zo lang precies onder de 60 kilo dat ik mijn ma verdacht van saboteren weegschaal dat hij niet boven de 60 kon 

Meestal welJa.. echt.. van 53 naar 60 ging met een rechte lijn omhoog en toen heb ik ziek lang net onder de 60 gehangen en nu doe ik al 6 weken ofzo over.. 1 kilo?Ik hing zo lang precies onder de 60 kilo dat ik mijn ma verdacht van saboteren weegschaal dat hij niet boven de 60 kon
Ik train 5x per week zo hard dat ik daarna een half uur niet meer normaal kan bewegen en eet 4000 kcal per dag
---------- Post added 17 August 2012 at 11:04 ----------
Hmm.. misschien was t ook wel vocht dat ik verloor omdat het gister geen trainingsdag was? Dat spieren meer vocht vasthouden als je getraind hebt?
Ja.. echt.. van 53 naar 60 ging met een rechte lijn omhoog en toen heb ik ziek lang net onder de 60 gehangen en nu doe ik al 6 weken ofzo over.. 1 kilo?Ik hing zo lang precies onder de 60 kilo dat ik mijn ma verdacht van saboteren weegschaal dat hij niet boven de 60 kon
Ik train 5x per week zo hard dat ik daarna een half uur niet meer normaal kan bewegen en eet 4000 kcal per dag
---------- Post added 17 August 2012 at 11:04 ----------
Hmm.. misschien was t ook wel vocht dat ik verloor omdat het gister geen trainingsdag was? Dat spieren meer vocht vasthouden als je getraind hebt?