Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik ineens enorm verkouden ben, met dit weer ook nog wel.

Jezus , alleen de herinnering brand nog, dom was dat
wij deden bij de voetbal weleens voor de grap tijgerbalsem bij iemand in ze boxer :D

leuk om hem door te hele kleedkamer heen te zien springen, nog leuker alsie het wilt afkoelen onder de douche en gaat schreeuwen :roflol:

Dacht lekker Aziatisch vreten te halen maar zijn elke keer weer kleine porties voor mij, vaak nog wel redelijk maar de zaak vandaag was het toppunt. Klein bakkie en relatief duur...... GRRRR nu honger en geen zin om weer te lappen voor eten en weer moeten halen.....

Dacht lekker Aziatisch vreten te halen maar zijn elke keer weer kleine porties voor mij, vaak nog wel redelijk maar de zaak vandaag was het toppunt. Klein bakkie en relatief duur...... GRRRR nu honger en geen zin om weer te lappen voor eten en weer moeten halen.....
:aai: net chinees betsteld en heb nog over u want some? ;):D

ik ben echt enorm pissed en aggressief.

vuile t*fus klote t*ring kk homo lijer eigenaar van het bedrijf waar ik werk heeft weer niet op tijd loon overgemaakt (normaal altijd 16e) en nu krijg ik het pas maandag. Terwijl ik het geld vanavond en morgen nodig heb. Ik kook echt van woede ben zo ****ing pissed.

morgen ga ik de hele keuken waar ik werk gewoon verk*tten en geen donder uitvoeren. **** this vuile t*ring lijer . Ook was me loon niet omhoog gegaan terwijl ik ouder ben geworden dus als ik zelf neit had gekeken had ik het nooit gekregen.

vuile t*fus klote t*ring kk homo lijer eigenaar van het bedrijf waar ik werk heeft weer niet op tijd loon overgemaakt (normaal altijd 16e) en nu krijg ik het pas maandag. Terwijl ik het geld vanavond en morgen nodig heb. Ik kook echt van woede ben zo ****ing pissed.

morgen ga ik de hele keuken waar ik werk gewoon verk*tten en geen donder uitvoeren. **** this vuile t*ring lijer . Ook was me loon niet omhoog gegaan terwijl ik ouder ben geworden dus als ik zelf neit had gekeken had ik het nooit gekregen.

wat maken die 2 dagen uit man?
een echte kerel heeft altijd wat opzij als backup money, voor dit soort k*t situaties.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Overmorgen: GVD ik ben ontslagen en krijg ook geen WW omdat het wegens werkweigering was :mad::mad:

Loon een dag, of twee, telaat overgemaakt gebeurt wel eens, gelukkig niet tevaak maar shit happens. Als je geen 2 dagen kan overbruggen is er iets mis met je financiën.

wat maken die 2 dagen uit man?
een echte kerel heeft altijd wat opzij als backup money, voor dit soort k*t situaties.
4 dagen zemeh. en ik wil gewoon rustig kunnen uitgaan en moet nog paar dingetjes regelen. Daarnaast betaal ik al me shit zelf , heb redelijk wat vaste lasten en daarnaast andere dingen. Gaat niet zozeer om het geld maar vooral om het feit dat die kk lijer te laat het loon overmaakt + te weinig geeft en dit al meerdere keren bij aardig wat collegas heeft gedaan. Hij heeft ook al eens geld uit de kluis gejat waardoor we geen fooi kregen (99% zeker dat hij het was).

Overmorgen: GVD ik ben ontslagen en krijg ook geen WW omdat het wegens werkweigering was :mad::mad:

Loon een dag, of twee, telaat overgemaakt gebeurt wel eens, gelukkig niet tevaak maar shit happens. Als je geen 2 dagen kan overbruggen is er iets mis met je financiën.
Facked up man. Maar gebeurt niet wel eens.... is al meerdere malen gebeurd terwijl ik daar nu half jaartje werk ofzo. En ja me financien zijn k*t ja daar wou ik deze maand ff orde in aanbrengen.

dan ga je toch niet uit ? big deal gozer.. paar dagen rust

edit: welke serieuze bb gaat nou uit? :P

dan ga je toch niet uit ? big deal gozer.. paar dagen rust

edit: welke serieuze bb gaat nou uit? :P
dit weekend is dias latinos, fking druk in de stad. + ik ga denk ik uit met collegas dat kan ik niet laten gaan , iedereen naar de klote :)

Laatste tijd ben ik echt slecht bezig met BB betreft..roken (kretek :D ) + wiet en redelijk wat bier. Blijf nog wel makkelijk rond de 90 zweven. Na volgende week ga ik weer no-lifen :p

Op eerste hulp geweest omdat thuiszorgd bezorgd was over wond, maar viel we mee gelukkig

dit weekend is dias latinos, fking druk in de stad. + ik ga denk ik uit met collegas dat kan ik niet laten gaan , iedereen naar de klote :)

Laatste tijd ben ik echt slecht bezig met BB betreft..roken (kretek :D ) + wiet en redelijk wat bier. Blijf nog wel makkelijk rond de 90 zweven. Na volgende week ga ik weer no-lifen :p

hahaha kretek is de shit man... gelukkig rook ik al jaren niet, anders was ik zwaar addicted

hahaha kretek is de shit man... gelukkig rook ik al jaren niet, anders was ik zwaar addicted
ja man zon vriend van me krijgt binennkort 2 sloffen, binnenkort of ze ook hier bij toko hebben onder toonbank ;)

Die ik gister had was trouwens best heavy. Doet ook echt iets van 10 minuten met 1 sigaret.

sprits koekjes!! Waarom zijn die toch zo lekker? :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik haat koek

geef mij maar frieten kan ik geen genoeg van krijgen :o helemaal die zure vlaamse mayo :d

:roflol:

Wat heb je uitgespookt dan?

Ik leg een ligbed klaar in de schuur zodat ik een beetje extra kan zonnen dit weekend, en wat doet mijn pa... Neemt het mee naar zijn vriendin. Wat een hond is het ook.

Terug
Naar boven