Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jawel man, van die reality show. Iets met hollywood in de naam

je bent wel een vies mannetje ja

****ing keelonsteking die steeds erger wordt. Sick of this shit. Trillen als een rietje op een warme dag.

wtf_is_this_shit2_RE_73_Million_Sharks_Killed_Every_Year-s468x349-71815.jpg - 265593

****ing keelonsteking die steeds erger wordt. Sick of this shit. Trillen als een rietje op een warme dag.

http://i2.kym-cdn.com/entries/icons...n_Sharks_Killed_Every_Year-s468x349-71815.jpg

omdat trillen een reactie van het lichaam om de lichaamstemperatuur te verhogen. In feite gebeurt dit vooral bij kou, maar hoeft niet.

Koorts is geen actie van een ziekte zelf, maar een reactie van het lichaam om de temperatuur op te doen lopen om reproductie van virussen/bacteriën te verminderen/stoppen.

Deels de reden dat er vrij weinig ziekten die gedeeld worden tussen verschillen diersoorten zijn.

In short, trillen help om koorts op te wekken, koorts is iets goed tenzij het té hoog wordt.

****ing moe heel de dag, heb ook geen **** uitgevoert

yep

waarom heb je geen logje rubberen? Ben nu bezig met ub/lb en dat bevalt goed, het 5x5 fb schema van rusty was beetje overkill vooral wat betreft die deadlift ;) Achteraf zou ik 3x5 doen en de deadlift op 1x5 ;)

yep

waarom heb je geen logje rubberen? Ben nu bezig met ub/lb en dat bevalt goed, het 5x5 fb schema van rusty was beetje overkill vooral wat betreft die deadlift ;) Achteraf zou ik 3x5 doen en de deadlift op 1x5 ;)

Hou het zelf goed bij :) In oktober wrs terug logje aanmaken voor raad bij de bulk nzo. Ja dat schema was wel waste of time eigenlijk..
Kom vaak kijken eens kijken in je log hoor, gaat netjes :)

Meerdere keren vandaag het gevoel gehad dat ik bijna flauw viel. Nu weer lichtjes in m'n hoofd. Drink als een gek, maar blijf me klote voelen.

Hou het zelf goed bij :) In oktober wrs terug logje aanmaken voor raad bij de bulk nzo. Ja dat schema was wel waste of time eigenlijk..
Kom vaak kijken eens kijken in je log hoor, gaat netjes :)

Ah mooizo ga je zeker volgen t.z.t.

En ben net van 2 blessures af (knie/bicep) en epic veel geld verdiend deze vakantie dus heb er weer fcking veel zin in (motivatie was beetje weg afgelopen tijd) :)

Terug
Naar boven