MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

trainingshandschoenen donderdag vergeten gvd, handschoenen kwijt kan ik nieuwe aanschaffen.

gierigggg

trainingshandschoenen donderdag vergeten gvd, handschoenen kwijt kan ik nieuwe aanschaffen.

gierigggg

Heb zo vaak straps of wrist wraps laten liggen. Al die keren lagen ze netjes bij de balie de volgende dag. :) Als je die dingen steelt LOL. Heb zo vaak rommel bij de balie ingeleverd wat mensen vergeten waren. Van handschoentjes tot telefoons en ipod's.

Gsm abo verlengen. Wat een drama. Als je een nieuw abo afsluit krijg je een foon gratis, als ik verleng moet ik bijbetalen? Tha ****? En ik heb nog wel klantstatus F bij Vodafone. Zou dus gewoon fikse korting moeten krijgen,:mad:

En hoe moeilijk kan het zijn om een 1 jarig abo af te sluiten?

Gsm abo verlengen. Wat een drama. Als je een nieuw abo afsluit krijg je een foon gratis, als ik verleng moet ik bijbetalen? Tha ****? En ik heb nog wel klantstatus F bij Vodafone. Zou dus gewoon fikse korting moeten krijgen,:mad:

En hoe moeilijk kan het zijn om een 1 jarig abo af te sluiten?

toestel lease.. ook zoiets vaags.
tmobile is ongeveer de enige die GEEN toestel lease hanteert.
mag zelf ook verlengen binnekort, maar vind t maar niks om aan het einde van mn contract weer een lease toestel in te leveren. helpdesk medewerker van KPN vertelde dat je 30% van de waarde (op dat moment) betaalt als je een phone wilt 'overkopen' aan t einde van je contract (bij 1 jaar). je word genaaid waar je bij staat :)
simonly gaat het worden voor mij..

toestel lease.. idd erg vervelend.
mag zelf ook verlengen binnekort, maar vind t maar niks om aan het einde van mn contract weer een lease toestel in te leveren. helpdesk medewerker van KPN vertelde dat je 30% van de waarde (op dat moment) betaalt als je een phone wilt 'overkopen' aan t einde van je contract (bij 1 jaar). je word genaaid waar je bij staat :)

Ik wil geen lease toestel, dingen overleven het nooit lang bij mij. Liever op eigen verantwoordelijkheid dan dat het kreng ook nog terug moet. :D
Ik wil gewoon mijn abo verlengen en daar een leuke foon bij krijgen. Maar dat schijnt moeilijker te zijn dan een nieuwe abo af te sluiten. :mad: Bizar.

Ook nog zoiets raars: ik VERLENG mijn abo, ik sluit dus geen nieuwe af. Mijn inziens ga je dus door met dezelfde voorwaarden?
Toch komt mijn 370belmin.+web+sms te vervallen en mag ik voor het zelfde geld, het doen met 200 minuten! Dat is bijna de helft. Mafkezen.

Heb zo vaak straps of wrist wraps laten liggen. Al die keren lagen ze netjes bij de balie de volgende dag. :) Als je die dingen steelt LOL. Heb zo vaak rommel bij de balie ingeleverd wat mensen vergeten waren. Van handschoentjes tot telefoons en ipod's.

Helaas is niemand meer te vertrouwen, zelfs een plastic zak zullen ze meegappen. Heb vorig jaar een duur Diesel vest gekocht, hang hem altijd precies waar ik hem kan zien tijdens het trainen.

Een huis vol kakkerlakken die zelfs je flesje water onder je neus vandaan halen zonder dat je het merkt.

waar heb je handschoenen voor nodig ?

waarom gebruik je handschoenen?

Met name voor rugoefeningen, zoals low row pulls, DL of BOR. Die barbells haal je heel je klauwen mee open. Zaten trouwens ook straps aan voor polsondersteuning.

dat verlengen met zelfde voorwaarden gaat dus niet op :)
je moet zg mee met 'nieuwe' abo vormen. graaiers zijn t :P

Welke tel wil je dan nitwit

dat verlengen met zelfde voorwaarden gaat dus niet op :)
je moet zg mee met 'nieuwe' abo vormen. graaiers zijn t :P
Inderdaad. Feitelijk gezien zouden ze dus het woord 'verlengen' niet mogen gebruiken.

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 23:41 ----------

Eigenlijk wil ik gewoon een 1 jarig abo en een Samsung S2. Ik weet dat het kan bij Vodafone maar ze doen er godsgruwelijk moeilijk over.

Net een rode peper gegeten maar wou niet meer teveel kcal binnen werken vandaag dus kon niks eten om het te neutraliseren.

Daarna gefapt, blijkbaar helpt er niet als je je handen met zeep wast; BUUUUUUUUUUUURRRNNN!!!!

en die ****ing vlieg die me hier zit te pesten.

toestel lease.. ook zoiets vaags.

Ik dacht dat het de dan geldende 2e hands waarde was.. Wat geschat was op 15% van de nieuwprijs terwijl bij iphones na 2 jaar dat nog 50% is ofzo..

Epic dildo in kont over 2 jaar bij iphone klanten bij hi..

Inderdaad. Feitelijk gezien zouden ze dus het woord 'verlengen' niet mogen gebruiken.

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 23:41 ----------

Eigenlijk wil ik gewoon een 1 jarig abo en een Samsung S2. Ik weet dat het kan bij Vodafone maar ze doen er godsgruwelijk moeilijk over.

ik had bij mn verlenging van een jaar (toen S2 net uit was een week of twee) dat ding gratis gekregen.

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 23:45 ----------

Ik dacht dat het de dan geldende 2e hands waarde was.. Wat geschat was op 15% van de nieuwprijs terwijl bij iphones na 2 jaar dat nog 50% is ofzo..

Epic dildo in kont over 2 jaar bij iphone klanten bij hi..

iphone is sowieso belachelijk kwa prijs

ga zelf trouwens over naar tmobile, kan ik tenminste een phone krijgen die ik ook mag houden zonder bij te dokken

Hi. helaas hebben die net als KPN ook toestel lease ingevoerd

Heb gewoon bij vodafone. 220 euro voor toestel met 1 jarige abo, waarvan de 1e 3 maanden niks kosten en de andere 9 42,50 per maand.

:thumbs:

ik had bij mn verlenging van een jaar (toen S2 net uit was een week of twee) dat ding gratis gekregen.

iphone is sowieso belachelijk kwa prijs

Zoveel duurder dan die samsung troep is die niet..

ga zelf trouwens over naar tmobile, kan ik tenminste een phone krijgen die ik ook mag houden zonder bij te dokken

Hi. helaas hebben die net als KPN ook toestel lease ingevoerd

Hmm...Ik ga nog eens even langs Belcompany deze week. Gozer die daar werkt sport bij mijn club, even kijken of hij nog wat weet.

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 23:50 ----------

Heb gewoon bij vodafone. 220 euro voor toestel met 1 jarige abo, waarvan de 1e 3 maanden niks kosten en de andere 9 42,50 per maand.

:thumbs:

Ik zie het dus niet zo zitten om 220 bij te gaan leggen.. Misschien moet ik wat meer concessies doen.

• Like
Waarderingen: kix
Terug
Naar boven