MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zoveel duurder dan die samsung troep is die niet..

Samsung Galaxy S II i9100 Zwart € 369,-
Apple iPhone 4S 16GB Zwart € 567,-

vind ik toch wel een aanzienlijk verschil, prijs is overigens via pricewatch van tweakers.net.
checkt alle web/shops in nl

S2 is dan ook al een ouder model he. :P

Samsung Galaxy S II i9100 Zwart € 369,-
Apple iPhone 4S 16GB Zwart € 567,-

vind ik toch wel een aanzienlijk verschil, prijs is overigens via pricewatch van tweakers.net.
checkt alle web/shops in nl

de s2 is al een verouderd toestel terwijl de 4s nog het huidige toestel is.. (en dankzij betere optimalisatie niet onder doet aan de quadcore die in de s3 zit.. )

Nou, dat was dus mijn concessie. Ik dacht; 'oudere gsm, boeit mij niet, als ik maar op fb kan en kan whatsappen'.

Dat zou moeten lukken..dacht ik.

Fout gedacht.

misschien de galaxy S advance iets voor jou? een tikje kleiner dan die S2 en ook mooier vormgegeven

misschien de galaxy S advance iets voor jou? een tikje kleiner dan die S2 en ook mooier vormgegeven
Geen vastlopers enzo? Daar heb ik ECHT een hekel aan, als je gsm vastloopt.

Ik ben een heel simpele foon gebruiker: whatsapp, bellen, sms, facebook, mail. C'est tout.

Helaas is niemand meer te vertrouwen, zelfs een plastic zak zullen ze meegappen. Heb vorig jaar een duur Diesel vest gekocht, hang hem altijd precies waar ik hem kan zien tijdens het trainen.

Een huis vol kakkerlakken die zelfs je flesje water onder je neus vandaan halen zonder dat je het merkt.

Met name voor rugoefeningen, zoals low row pulls, DL of BOR. Die barbells haal je heel je klauwen mee open. Zaten trouwens ook straps aan voor polsondersteuning.

ja had ik vroeger ook best last van maar het went.. heb zelf ook handschoenen gebruikt maar alleen als mijn handen openlagen idd dat het echt te zeer doet om de bar vast te pakken

Ok, dan moet ik nog maar eens naar de belcompany..kijken wat die kunnen fixen!

als je gaat onderhandelen, altijd je provider zelf bellen :P
dat soort shops gooien er gegarandeerd een bedrag overheen, sucks.
Misschien van te voren de provider bellen en daarna gaan.
Thanks for the tip. logisch ook, ergens moeten ze geld verdienen.

lol mijn broer wou mij een high five achtig iets geven en ik negeer het. Gaat ie zitten en een gans homo gesprek houden over dat hij van mij houdt en het niet graag heeft wanneer ik kortaf doe.

lol mijn broer wou mij een high five achtig iets geven en ik negeer het. Gaat ie zitten en een gans homo gesprek houden over dat hij van mij houdt en het niet graag heeft wanneer ik kortaf doe.

:roflol:

zo leer je social (leader) skills bro;) de gemiddelde mens heeft nu eenmaal de nood om zulke dingen te uiten. "Correcte" manier van hiermee om te gaan is hem geruststellen en zeggen dat je er niets mee bedoelt en ook van hem houdt. En vervolgens iets luchtigs zeggen als "en nu gedaan met deze faggy shit voordat er buttcoïtus plaatsvind".

social leader skills, geruststellen, buttcoïtus.

Dank je pik, zal het onthouden voor de volgende keer.

edit; nee maar serieus, ik ben veelste sociaalinept om de woorden 'ik houd van jou' tegen iemand te zeggen. :roflol:

Laatst bewerkt:

ik had geslapen vanmiddag was al chagerijnig/moe en dat is 3x erger als ik net wakker ben nu is hij weer een paar dagen boos op me omdat ik een keer niets zei

14 jarige snotneus :roflol: verder goeie gozer

social leader skills, geruststellen, buttcoïtus.

Dank je pik, zal het onthouden voor de volgende keer.

edit; nee maar serieus, ik ben veelste sociaalinept om de woorden 'ik houd van jou' tegen iemand te zeggen. :roflol:

is omdat je jezelf veel te serieus neemt, was vroeger ook zo:) (je moet het overigens niet typische-vijftv-film 'i love you'-style zeggen, gewoon half sarcastisch "love you too bro" is al voldoende)

http://www.youtube.com/watch?v=MUO-pWJ0riQ&feature=player_embedded

check deze shit;)
Maw, je broer geeft je een high five, ipv negeren ga je er op in en geeft hem er een overdreven brohug bovenop.

Terug
Naar boven