Samsung Galaxy S II i9100 Zwart € 369,-
Apple iPhone 4S 16GB Zwart € 567,-
vind ik toch wel een aanzienlijk verschil, prijs is overigens via pricewatch van tweakers.net.
checkt alle web/shops in nl
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Samsung Galaxy S II i9100 Zwart € 369,-
Apple iPhone 4S 16GB Zwart € 567,-
vind ik toch wel een aanzienlijk verschil, prijs is overigens via pricewatch van tweakers.net.
checkt alle web/shops in nl
Nou, dat was dus mijn concessie. Ik dacht; 'oudere gsm, boeit mij niet, als ik maar op fb kan en kan whatsappen'.
Nou, dat was dus mijn concessie. Ik dacht; 'oudere gsm, boeit mij niet, als ik maar op fb kan en kan whatsappen'.
Dat zou moeten lukken..dacht ik.
Fout gedacht.
Geen vastlopers enzo? Daar heb ik ECHT een hekel aan, als je gsm vastloopt.misschien de galaxy S advance iets voor jou? een tikje kleiner dan die S2 en ook mooier vormgegeven
Helaas is niemand meer te vertrouwen, zelfs een plastic zak zullen ze meegappen. Heb vorig jaar een duur Diesel vest gekocht, hang hem altijd precies waar ik hem kan zien tijdens het trainen.
Een huis vol kakkerlakken die zelfs je flesje water onder je neus vandaan halen zonder dat je het merkt.
Met name voor rugoefeningen, zoals low row pulls, DL of BOR. Die barbells haal je heel je klauwen mee open. Zaten trouwens ook straps aan voor polsondersteuning.
Geen vastlopers enzo? Daar heb ik ECHT een hekel aan, als je gsm vastloopt.
Ik ben een heel simpele foon gebruiker: whatsapp, bellen, sms, facebook, mail. C'est tout.

Ok, dan moet ik nog maar eens naar de belcompany..kijken wat die kunnen fixen!

Misschien van te voren de provider bellen en daarna gaan.als je gaat onderhandelen, altijd je provider zelf bellen
dat soort shops gooien er gegarandeerd een bedrag overheen, sucks.
lol mijn broer wou mij een high five achtig iets geven en ik negeer het. Gaat ie zitten en een gans homo gesprek houden over dat hij van mij houdt en het niet graag heeft wanneer ik kortaf doe.

de gemiddelde mens heeft nu eenmaal de nood om zulke dingen te uiten. "Correcte" manier van hiermee om te gaan is hem geruststellen en zeggen dat je er niets mee bedoelt en ook van hem houdt. En vervolgens iets luchtigs zeggen als "en nu gedaan met deze faggy shit voordat er buttcoïtus plaatsvind".lol mijn broer wou mij een high five achtig iets geven en ik negeer het. Gaat ie zitten en een gans homo gesprek houden over dat hij van mij houdt en het niet graag heeft wanneer ik kortaf doe.

lol mijn broer wou mij een high five achtig iets geven en ik negeer het. Gaat ie zitten en een gans homo gesprek houden over dat hij van mij houdt en het niet graag heeft wanneer ik kortaf doe.
verder goeie gozerik had geslapen vanmiddag was al chagerijnig/moe en dat is 3x erger als ik net wakker ben nu is hij weer een paar dagen boos op me
14 jarige snotneusverder goeie gozer

social leader skills, geruststellen, buttcoïtus.
Dank je pik, zal het onthouden voor de volgende keer.
edit; nee maar serieus, ik ben veelste sociaalinept om de woorden 'ik houd van jou' tegen iemand te zeggen.![]()
(je moet het overigens niet typische-vijftv-film 'i love you'-style zeggen, gewoon half sarcastisch "love you too bro" is al voldoende)