MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

is omdat je jezelf veel te serieus neemt, was vroeger ook zo:)

http://www.youtube.com/watch?v=MUO-pWJ0riQ&feature=player_embedded

check deze shit;)
Maw, je broer geeft je een high five, ipv negeren ga je er op in en geeft hem er een overdreven brohug bovenop.

Sorry maar dat vind ik echt kansloos.. dan is je relatie met je broer gewoon fake.. je hebt er eigenlijk geen zin in, maar je doet het toch omdat het jou (en hem) sociaal beter uitkomt? als je even geen zin hebt in contact dan geef je dat aan, er zullen genoeg meerdere momenten plaatsvinden waar je wel die behoefte hebt.

Sorry maar dat vind ik echt kansloos.. dan is je relatie met je broer gewoon fake.. je hebt er eigenlijk geen zin in, maar je doet het toch omdat het jou (en hem) sociaal beter uitkomt? als je even geen zin hebt in contact dan geef je dat aan, er zullen genoeg meerdere momenten plaatsvinden waar je wel die behoefte hebt.

Dat is hem juist, die zijn er bij mij niet :P

Mijn broer zei ook niet voor niets ALTIJD kortaf.

als het is omdat je slechtgezind bent en een keer geen zin hebt in contact tuurlijk, dan moet je niet gaan faken.

Als je het negeert omdat je jezelf en het leven te serieus neemt en/of socially awkward bent en/of niet weet hoe je ermee om moet gaan en hierdoor mogelijk een algehele matige/slechte relatie met die persoon (of bijna iedereen in general) hebt (en dit enigszins erg vindt), is het wel aangewezen om aan introspectie te doen en jezelf te verbeteren.
ik ken haai persoonlijk en ik gok dus op optie 2, ergo is mijn comment niet kansloos en jouw post dus fout:kiss:

Laatst bewerkt:
als het is omdat je slechtgezind bent en een keer geen zin hebt in contact tuurlijk, dan moet je niet gaan faken.

Als je het negeert omdat je jezelf en het leven te serieus neemt en/of socially awkward bent en/of niet weet hoe je ermee om moet gaan en hierdoor mogelijk een algehele matige/slechte relatie met die persoon (of bijna iedereen in general) hebt is het wel aangewezen om aan introspectie te doen en jezelf te verbeteren.
En ik ken haai persoonlijk en ik gok dus op optie 2, vervolgens is mijn comment niet kansloos en jouw post dus fout:kiss:

moreel gezien vind ik het kansloos, de fundering van de relatie met je broer is dus eigenlijk een toneelstuk, opgebouwd uit leugens en een of ander techniek hoe je met hem moet leren leven? kommop zeg, je hoeft het niet met iedereen goed te vinden, maar wees dan wel eerlijk.

Ga zo door mannen, heb ik morgenvroeg iets te lezen bij mijn ontbijt.

Het is trouwens haaii, met 2 i's.

Ik ben hier ook weg hoor, je kan ook doorslaan met objectiviteit hé Angelus..:rolleyes:

moreel gezien vind ik het kansloos, de fundering van de relatie met je broer is dus eigenlijk een toneelstuk, opgebouwd uit leugens en een of ander techniek hoe je met hem moet leren leven? kommop zeg, je hoeft het niet met iedereen goed te vinden, maar wees dan wel eerlijk.

wat een bullshit:roflol: Als je niet de nodige social skills geleerd hebt terwijl je een kind was, moet je dus voor eeuwig sociaal onbekwaam rondlopen?
hdooy pls!

je bent duidelijk niet (/nooit geweest) socially awkward want dan zou je weten dat bij elke human interaction een gigantische mix van perspectieven door je kop spelen en er dus geen sprake is van een oprechte relatie met wie dan ook.
Technieken leren om beter met mensen om te kunnen gaan, betere relaties op te bouwen is dan volgens jou moreel kansloos?:roflol:

Als (ex) socially awkward **** zal ik het even voor je schetsen hoe zo'n volgens jou "niet-fake interactie" plaatsvindt (@haai: vink aan wat er door je kop ging, bewust/onbewust):
- meent hij het oprecht of probeert hij me te bespelen?
- high five ik terug of niet?
- dit is lame
- wordt door mensen als lame aanzien
- hou ook wel van hem, dat is een gegeven
- wil het eigenlijk ook wel terug zeggen
- wil het niet zeggen want dat is zwaar gay
- het is zwaar gay volgens maatschappelijk normen
- ben niet het type persoon die zoiets ooit zou doen
- kan dit later nog tegen me gebruikt worden als inconsistentie in mn persoonlijkheid?
- vul zelf aan...

punt is dat wanneer mensen je aanspreken je de volledige frame afgeeft aan hen en je je volledig laat domineren. Bij vreemde mensen manifesteert dat zich in verlegen gedrag, nooit iemand op zn tenen willen trappen, bij mensen die je levenslang kent heb je dan als enige optie dat je hen gewoon negeert want anders wordt je overrompeld, want je komt er dagelijks mee in contact.

Laatst bewerkt:
Helaas is niemand meer te vertrouwen, zelfs een plastic zak zullen ze meegappen. Heb vorig jaar een duur Diesel vest gekocht, hang hem altijd precies waar ik hem kan zien tijdens het trainen.

Een huis vol kakkerlakken die zelfs je flesje water onder je neus vandaan halen zonder dat je het merkt.

Met name voor rugoefeningen, zoals low row pulls, DL of BOR. Die barbells haal je heel je klauwen mee open. Zaten trouwens ook straps aan voor polsondersteuning.
Ben je fysio fzo dan dat je geen eelt wilt?

Anders gewoon zonder trainen, went wel

GVD!!! Weer te laat uit m'n nest.... nu weer trainen op alleen maar bambix & whey.

En de hitte helpt ook niet echt mee.

social leader skills, geruststellen, buttcoïtus.

Dank je pik, zal het onthouden voor de volgende keer.

edit; nee maar serieus, ik ben veelste sociaalinept om de woorden 'ik houd van jou' tegen iemand te zeggen. :roflol:

neem 1x mdma en jij zegt 200x ik hou van je tegen je broer, no problems

Gisteren een bish tijdens uitgaan die bij me gym traint op een heel neerbuigende toon, 'hier doe je het allemaal voor he'
ik reageerde heel sarcastisch terug ja echt wel, ik doe het alleen om te showen met uitgaan....zal eens met dr praten als ik in de gym ben..ze is wel lekker namelijk

Laatst bewerkt:
Gisteren een bish tijdens uitgaan die bij me gym traint op een heel neerbuigende toon, 'hier doe je het allemaal voor he'
ik reageerde heel sarcastisch terug ja echt wel, ik doe het alleen om te showen met uitgaan en liep weg..kon me gelukkig inhouden..wat een achterlijk wijf.

Als dit het eerste is wat ze ooit tegen je zei, is dat best wel kleinerend ja:roflol:
wat doe je als je haar straks weer tegenkomt in de gym?

ze speelt gewoon hard 2 get..

Ja geen idee, kan 1 of ook een hele lullige opmerking terug maken, of haar proberen te fixen

ik moet vandaag om 1 uur werken terwijl het fking mooi weer is...potverdomme in snikhete keuken kapot zweten

Gym dicht :(

Terug
Naar boven