AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Potverdomme man, nieuwe klas + leraren zijn echt om te huilen.

Ja dat kan je echt zeggen achter dag 1 :o . Srs dat dacht ik vorig jaar ook tot ik op dag 2 al met een van hen een dikke joint zat te roken na de les. Is uiteindelijk gewoon een super goeie groep geworden en degene die nog overblijven zijn dat nog altijd :). Beter van niet op een eerste dag af te gaan, klassen zijn vaak wat je er zelf van maakt.

:fuu: kan me echt niet concenteren!!!
Ik vrees echt dat ik mijn eerste jaar marketing opnieuw moet doen :o

Ja dat kan je echt zeggen achter dag 1 :o . Srs dat dacht ik vorig jaar ook tot ik op dag 2 al met een van hen een dikke joint zat te roken na de les. Is uiteindelijk gewoon een super goeie groep geworden en degene die nog overblijven zijn dat nog altijd :). Beter van niet op een eerste dag af te gaan, klassen zijn vaak wat je er zelf van maakt.

Ben een late leerling, als ik 3 dagen eerder was geboren zat ik een jaar hoger en ik ben ook nog blijven zitten. Resultaat: Als bijna 16 jarige in een klas met 14 jarige kindjes zitten die tot aan mijn navel komen:) Ook nog de slechtste mentor die er is gekregen, HOPPPAAAAAA. Maar we wachten af.

:fuu: kan me echt niet concenteren!!!
Ik vrees echt dat ik mijn eerste jaar marketing opnieuw moet doen :o

:roflol:

n**ga please, dan wil je echt niet weten hoe het 2e jaar eruitziet :o. Bij ons is het 2e jaar echt het 1e jaar x2 qua moeilijkheid/hoeveelheid. Waar ik in het eerste nog easy overal 12+ tot 16's op haalde is mijn max nu een 14 voor engels en daarna een 13... Met 4 negens = 4 herexamens waar ik in het eerste gewoon geen herexamens had, Just sayin ;). Heb ook een vriendin die marketing doet en die zei hetzelfde toen ik haar tegen kwam op café over haar richting dusjah :D. Gewoon leren b*ch!

:roflol:

n**ga please, dan wil je echt niet weten hoe het 2e jaar eruitziet :o. Bij ons is het 2e jaar echt het 1e jaar x2 qua moeilijkheid/hoeveelheid. Waar ik in het eerste nog easy overal 12+ tot 16's op haalde is mijn max nu een 14 voor engels en daarna een 13... Just sayin ;). Heb ook een vriendin die marketing doet en die zei hetzelfde toen ik haar tegen kwam op café over haar richting dusjah :D. Gewoon leren b*ch!
:fuu::fuu:
dan ga ik wel naar het vreemdelingen legioen fzo! Of ik wordt personal trainer, daar moet je toch niets voor kennen, die mensen zeggen maar wat :o

Leren is leuk....

voor 5min

dan ga ik wel naar het vreemdelingen legioen fzo! Of ik wordt personal trainer, daar moet je toch niets voor kennen, die mensen zeggen maar wat :o

Komt wel chill :D. Het is lang niet onoverkomelijk. Als je een beetje bent zoals mij dan denk je ook dat je veel leert terwijl je eigenlijk de ballen doet. Heb morgen om 8.15 examen en heb er al weer 2u aan geleerd vandaag :D. Er valt gelukkig niet veel aan te leren :o ( straks nog trainen en lopen ook :) ).

Het is nu gewoon weer 1 à 2 weken op je tanden bijten en dan heb je weer een half jaar om te chillen :D. Studentenleven is nog altijd zoveel mooier dan te moeten gaan werken :p.

borstel je Frans maar af, Jean-François ;)

mijn pa heeft nog samengewerkt met een ex-legionnair. Die kerel had verhalen...

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 16:08 ----------

Studentenleven is nog altijd zoveel mooier dan te moeten gaan werken :p.

!!!

goed dat je dat beseft! it all goes down hill from there :p

heel chagrijnig nu, wil k gaan hardlopen om me chagrijnigheid (is dat een woord?) kwijt te kunnen maar heb net gedoucht :fuu::fuu: als ik vanavond nog chagrijnig ben zet ik een nieuw wereldrecord op het hardlopen.

Ben een late leerling, als ik 3 dagen eerder was geboren zat ik een jaar hoger en ik ben ook nog blijven zitten. Resultaat: Als bijna 16 jarige in een klas met 14 jarige kindjes zitten die tot aan mijn navel komen:) Ook nog de slechtste mentor die er is gekregen, HOPPPAAAAAA. Maar we wachten af.

wat jij als probleem ziet zie ik als opportunity. 14 jarige biches zijn makkelijker te gaan als 16jarige male dan 16-17 jarige bitches(die eerder voor 18-20+ gaan)

weer geconfronteerd worden met hoe achterlijk sommige mensen kunnen zijn -_-'

ging niet meer dan een 5/20 halen op een examen (mondeling met schriftelijke voorbereiding) dus zeg tegen assistent "kan ik blanco afgeven en vertrekken? Ga toch buizen dus heeft geen nut om op prof te wachten om mondeling te doen"

zegt ze: "maar je hebt hier toch redelijk wat opgeschreven bij vraag 1"

ik: "ja, maar de andere vragen weet ik niks, dus kan ik maximum 5 halen, en heb minstens een 10 nodig;)"

zij: "ja maar, je kan toch die vraag gaan verdedigen?"

ik: "maar daar bereik ik toch niks mee, gebuisd is gebuisd"
*slowly backing away*

zij: "ja maar je kan toch proberen"

ik: "nah toch niet"
*en vertrek terwijl ze het papier nog steeds in mijn richting probeerde te duwen*:roflol:

functioneel denken is er niet aan bij die lui:rolleyes:

cliffs:
http://www.youtube.com/watch?v=9xqA7tcnM6I

Laatst bewerkt:
wel schattig, ik zou haar doen. Ongeacht hoe ze eruit ziet, gewoon omwille van haar bezorgdheid.

wut

ik heb in mijn studententijd 2 keer gehad dat ik niet eens meer aan vraag 2 moest beginnen, dat le prof zei "het is goed, man, je kent het"

brotip: ik ging altijd als laatste dan is hun wil zodanig gebroken van de hele dag examens af te nemen dat ze minder streng zijn. Eén keer zaten we nog met 2 voor te bereiden en zei die prof: "ik ga eerst koffie halen, niet overleggen hé"

wut

ik heb in mijn studententijd 2 keer gehad dat ik niet eens meer aan vraag 2 moest beginnen, dat le prof zei "het is goed, man, je kent het"

brotip: ik ging altijd als laatste dan is hun wil zodanig gebroken van de hele dag examens af te nemen dat ze minder streng zijn. Eén keer zaten we nog met 2 voor te bereiden en zei die prof: "ik ga eerst koffie halen, niet overleggen hé"

lol, en welke richting was dat dan?

bij ons heb je bij de meeste vakken verschillende vragen die totaal niets met elkaar te maken hebben:)

ging niet meer dan een 5/20 halen op een examen (mondeling met schriftelijke voorbereiding) dus zeg tegen assistent "kan ik blanco afgeven en vertrekken? Ga toch buizen dus heeft geen nut om op prof te wachten om mondeling te doen"

ik: "ja, maar de andere vragen weet ik niks, dus kan ik maximum 5 halen, en heb minstens een 10 nodig;)"

*slowly backing away*

*en vertrek terwijl ze het papier nog steeds in mijn richting probeerde te duwen*:roflol:

cliffs:

En dat voor de hoogintellectuele Angelus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van zaterdag op zondag iets van 3 of 4 uur geslapen en ik was zondag helemaal niet moe, had ook nog 9 uur gewerkt.. maar vandaag had ik iets van 8 of 9 uur geslapen en ben fukin kapot nu.

*slowly backing away*

cliffs:

ik heb bijna een identieke ervaring met mijn mondeling, 2 vragen, eerste vraag kende ik absoluut niks van, 2de kon ik wel maar niet perfect.

Ik wou direct afgeven en de prof zei hetzelfde, waarom niet proberen.

Dat je zoiets moet uitleggen is toch waanzinnig.

En voor mensen die denken "je moet toch iets weten".
De vraag was "S=(p1.n1)+(p2.n2) : Waarvoor staat deze formule en relateer dit aan wat we gezien hebben in de cursus."

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven