- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Nee want je 'zaad' zwemt naar boven en gaat in je onderbuik kamperen totdat het washandje weer weg is.
Uuuh, wat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee want je 'zaad' zwemt naar boven en gaat in je onderbuik kamperen totdat het washandje weer weg is.
Waardeloos geslapen en vanaf morgen introweek, dus weinig tot geen fitness. FML![]()
Introductieweek, wat wil dat nou precies zeggen?
Heb volgende week maandag intro op me nieuwe HBO. Lijkt mij meer kennismaking met de opleiding en mensen die er zitten....
Is toch geen uitgebreide stapweek of wel?? Wij hebben zo achterlijk kamp en daarna een drankje doen op de kosten van de school dacht ik.
Katabole effect van alcohol is overrated
virgin musclezaterdag 2.5ml; sust gezet en kan nu al 2 dagen niet op me been staan zitten of lopen dat verpest mij dagen
zeker je eerste inject? haha ++++
=bloed in poep. Beter naar de dokter vriend
ik zie er geen bloed in
Op school aangekomen voor dat kamp gedoe waar ik niet mee aan wou deelnemen. Uur lang gezocht waar ik nou heen moest. Kom de nieuwe sectordirecteur tegen: ''Hallo, waar ergens is dat alternatieve activiteiten gedoe?'' ''Hurr dan moet je even meneer Boersma zoeken derrrr''
Uur later, kom mensen tegen van die groep: ''Hey, waar de **** zitten jullie nou?''
''Hurrr is al afgelopen derrrr''
2 uur die ik nooit meer terug krijg.
derp derphttp://www.medischforum.nl/onderwerp/572