AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wat mijn dag verpest heeft vandaag? mijn sl*t kon vandaag geen coïtus met mij hebben.

1e werkdag na 4weken vakantie.. Begin weer met frisse tegenzin..

Oud wiskundeleraar overleden met 54 jaar lees ik in de krant

Heeft niet me dag verpest maar wel triest natuurlijk

laatste dagen last van maagzuur, diarree

C 5 met een gigantische electronische storing waar ik niet goed van wordt

Waardeloos geslapen en vanaf morgen introweek, dus weinig tot geen fitness. FML :(

Waardeloos geslapen en vanaf morgen introweek, dus weinig tot geen fitness. FML :(

Introductieweek, wat wil dat nou precies zeggen?

Heb volgende week maandag intro op me nieuwe HBO. Lijkt mij meer kennismaking met de opleiding en mensen die er zitten....

Is toch geen uitgebreide stapweek of wel?? Wij hebben zo achterlijk kamp en daarna een drankje doen op de kosten van de school dacht ik.

Introductieweek, wat wil dat nou precies zeggen?

Heb volgende week maandag intro op me nieuwe HBO. Lijkt mij meer kennismaking met de opleiding en mensen die er zitten....

Is toch geen uitgebreide stapweek of wel?? Wij hebben zo achterlijk kamp en daarna een drankje doen op de kosten van de school dacht ik.

Hard zuipen ja

zaterdag 2.5ml; sust gezet en kan nu al 2 dagen niet op me been staan zitten of lopen dat verpest mij dagen

zaterdag 2.5ml; sust gezet en kan nu al 2 dagen niet op me been staan zitten of lopen dat verpest mij dagen
virgin muscle :p zeker je eerste inject? haha

is maar eerste (paar) keren hoor no worries. Hoe vaak zet je sust? als je niet 2-3 x per week zet kan je beter test-e zetten imo.

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 11:44 ----------

Katabole effect van alcohol is overrated
++++

Dan moet je zoveel moeite doen om geen schijt te hebben en hard te gaan trainen
Heb je zn guana die impliceert kun je dit niet en dat.

:fuu:
Must resist

Op school aangekomen voor dat kamp gedoe waar ik niet mee aan wou deelnemen. Uur lang gezocht waar ik nou heen moest. Kom de nieuwe sectordirecteur tegen: ''Hallo, waar ergens is dat alternatieve activiteiten gedoe?'' ''Hurr dan moet je even meneer Boersma zoeken derrrr''

Uur later, kom mensen tegen van die groep: ''Hey, waar de **** zitten jullie nou?''
''Hurrr is al afgelopen derrrr''

2 uur die ik nooit meer terug krijg.

Op school aangekomen voor dat kamp gedoe waar ik niet mee aan wou deelnemen. Uur lang gezocht waar ik nou heen moest. Kom de nieuwe sectordirecteur tegen: ''Hallo, waar ergens is dat alternatieve activiteiten gedoe?'' ''Hurr dan moet je even meneer Boersma zoeken derrrr''

Uur later, kom mensen tegen van die groep: ''Hey, waar de **** zitten jullie nou?''
''Hurrr is al afgelopen derrrr''

2 uur die ik nooit meer terug krijg.
:roflol: derp derp

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 12:24 ----------

http://www.medischforum.nl/onderwerp/572

Terug
Naar boven