Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dafuq, na 3 scoops Noxi Pro. Versnelde hartslag en incoming crash..

verveel me dood :fuu:

h**ren schouderblessure. Borst nu onmogelijk om te trainen. Hopelijk volgende week over.

Introductieweek, wat wil dat nou precies zeggen?

Heb volgende week maandag intro op me nieuwe HBO. Lijkt mij meer kennismaking met de opleiding en mensen die er zitten....

Is toch geen uitgebreide stapweek of wel?? Wij hebben zo achterlijk kamp en daarna een drankje doen op de kosten van de school dacht ik.

Verschilt per school. Ikzelf heb ( gelukkig ) geen kamp, gewoon rondom de stad zelf dingen doen, waaronder ook een sport evenement en donderdagavond uitgaan. Dat wordt dus slecht eten en niet trainen aankomende tijd fml fml. Welke school zit je? Fontys?

Verschilt per school. Ikzelf heb ( gelukkig ) geen kamp, gewoon rondom de stad zelf dingen doen, waaronder ook een sport evenement en donderdagavond uitgaan. Dat wordt dus slecht eten en niet trainen aankomende tijd fml fml. Welke school zit je? Fontys?

Nee Avans, maar wat jij beschrijft stond ook in mijn brief idd. sportevenement op donderdag. Maandag introductiegesprek ofzoiets. Ik hoop dat ik rest v/d gewoon vrij ben.

Fuarkk... begin van de vakantie dikke motivatie; haal alle tienen. En nu, nu die langstudeerboete eraf gaat kan het me eigenlijk geen t*ring schelen lol.

Nice, heb ik wat te doen vandaag :)

Nee Avans, maar wat jij beschrijft stond ook in mijn brief idd. sportevenement op donderdag. Maandag introductiegesprek ofzoiets. Ik hoop dat ik rest v/d gewoon vrij ben.

Fuarkk... begin van de vakantie dikke motivatie; haal alle tienen. En nu, nu die langstudeerboete eraf gaat kan het me eigenlijk geen t*ring schelen lol.

Is dat al door gegaan dan?

Men bish heeft vanmorgen opzettelijk in de douche op me staan pissen.. Wist srs niet wat er gebeurde..

Men bish heeft vanmorgen opzettelijk in de douche op me staan pissen.. Wist srs niet wat er gebeurde..

LOL, weet ook nog wel. Ging voor de 1e keer met een vorige bish douchen. Voelde me echt knettergeil op dat moment tot er een dikke zeiklucht voorbij kwam. Instant booner killer.

dafuq-did-i-just-read-meme.jpg - 265781

al de hele tijd tegen het kotsen aan het aantrainen le fu

LOL, weet ook nog wel. Ging voor de 1e keer met een vorige bish douchen. Voelde me echt knettergeil op dat moment tot er een dikke zeiklucht voorbij kwam. Instant booner killer.

1e x dat je samen doucht met een bish en ze begint te zeiken? :roflol:
Vind ik toch wel erger dan in mijn situatie :p
Nuja ik kloot haar ook wel vaak, was wel verdiend en zeker epic actie van haar omdat ik srs niet wiste wat er gebeurde :o

Potverdomme man, nieuwe klas + leraren zijn echt om te huilen.

Terug
Naar boven