Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Tegen een beetje regen kan ik wel tegen (gisteren ook regen gehad tijdens de cardio)

Maar een uur gaan fietsen in de gietende regen is net iets teveel van het goede! :p

Is trouwens een stuk gemakkelijker lopen/fietsen omdat er meer zuurstof in de lucht zit door de regen. Ik loop het liefst als het een beetje motregent.

Maar het moet er idd niet over gaan :o.

Gister uitgegaan en werd vandaag om 14:00 wakker. Dus gym hier is al gesloten. Ik wilde dus met mijn broer in Amersfoort trainen, maar mijn ouders hebben me broertje bij ons gedumpt en zijn zelf weg. Arghh! weer niet kunnen trainen.

Ja hier ook al.. Toch in alle vroegte een goede fartlek gedaan van 14KM.

Van mijn part mogen ze mensen als Assad gevangen nemen en voor de rest van zijn leven elke dag folteren

eerste schooldag, it will be fun they said.
8.45 - 17.30

WTFisThisShit.png - 266760

Eerste werkdag na 2 weken vakantie :( suuuuuuuuucks

Wat zouden jullie kiezen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Running backwards. FML

Gisteren was chrome op tel vastgelopen, en nu onthoudt hij de sites niet meer. Moet telkens volledige link typen.

Heb wel dat als ik op mijn computer op een link klik dat hij dan paars gehighlight is op de tel.

K*t intergratie dus :roflol:

Mijn pa heeft nu ook zo'n android telefoon gekocht, zijn conclusie na 2 dagen was al dat iPhone stuk beter was :o

Vandaag ging ik contract tekenen voor vast werk...
Bellen ze mij gisteren dat er een kans is dat het niet doorgaat ..... PFFFFFFFFF

Terug
Naar boven