AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Laatst bewerkt:
:fuu: wat is side chest een k*t pose!!! Die wil maar niet lukken :mad: Zelfs een latspread lukt beter dan die k*t side chest!!! :mad:

check mijn log als je mijn pogingen wil zien :o

whoop.gif - 418043

Linkje naar je log kix?

ik hoest al 2 weken hardcore man wtf is dit? het is ook niet als ik hoest ik opgelucht ben ofzo ik krijg helemaal geen ''relief''

Ga je naar je huisarts. Klinkt niet goed
Ik ben gegaan maar had ook opgezwollen voet diarree en maagpijn, kreeg een kuur van 3 dagen antibiotica en zei dat het een keelinfectie ofzo kon zijn maar helaas.

srs ik ging met mn moeder even naar stad omdat ze zat te zeiken dat ze nooit met der zoon uit ging en ik voelde me ****ing rot dat ik om de 3 sec moest hoesten, mensen keken me al aan van '' gaat die kotsen?''

maak er 1 :p

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 16:17 ----------

Ik ben gegaan maar had ook opgezwollen voet diarree en maagpijn, kreeg een kuur van 3 dagen antibiotica en zei dat het een keelinfectie ofzo kon zijn maar helaas.

srs ik ging met mn moeder even naar stad omdat ze zat te zeiken dat ze nooit met der zoon uit ging en ik voelde me ****ing rot dat ik om de 3 sec moest hoesten, mensen keken me al aan van '' gaat die kotsen?''

3 dagen ??? nou dat zal nogal wat uithalen zeg.

Keeltyfus o.a.

Weet er ook iemand een lekkere parfum? Ben gaan lopen zoeken maar mn reukzintuig is echt ****ed up man :p

Terug
Naar boven