AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

morgen theorie examen rijbewijs b

hoe moeilijk is dat.. heb nu boek 1x goed doorgelezen en 1x goed geleerd, en ben nu bezig met oefenvragen.

morgen theorie examen rijbewijs b

hoe moeilijk is dat.. heb nu boek 1x goed doorgelezen en 1x goed geleerd, en ben nu bezig met oefenvragen.

Ik had de 1e 10 pagina's gelezen en toen in 1x gehaald.

Zo moeilijk is het niet als je logisch kan nadenken en een beetje algemene kennis hebt :o

Ik had de 1e 10 pagina's gelezen en toen in 1x gehaald.

Zo moeilijk is het niet als je logisch kan nadenken en een beetje algemene kennis hebt :o

Klinkt goed :D

Maar ben toch blij dat ik het goed geleerd heb kan je altijd gebruiken in de rijlessen/rijexamen denk ik zo...

Vandaag 1e schooldag op me nieuwe opleiding. t*ring, dat is wennen weer ouderwets 2 aan 2 tafels.

En pauper klas trouwens, 30 mensen waarvan 7 vrouwen en daarvan zijn er zeker 5 al afgekeurd :(

Mehh,, maar 4 jaar...

zucht

Klinkt goed :D

Maar ben toch blij dat ik het goed geleerd heb kan je altijd gebruiken in de rijlessen/rijexamen denk ik zo...

Je kan beter eerst beginnen met autorijlessen en na 10 lessen ofzo je theorie doen.. Weet je al veel meer van de theorie.

Of mag je nu niet meer lessen voor je theorie hebt?

tijdens rijst eten komt me plots kots omhoog en loopt door me neus zo me eten in

:fuu:

tijdens rijst eten komt me plots kots omhoog en loopt door me neus zo me eten in

je moet ook geen rijst eten als je op 24% staat

troll.jpg - 266830

Terug
Naar boven