sowieso , gewoon doner
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je het liefst niet wilt slikken omdat het pijn doet
vallah ik maak log aan met naam doner maar ik ben te lui om in te posten en mijn lifts zijn niet hoog

Weet er ook iemand een lekkere parfum? Ben gaan lopen zoeken maar mn reukzintuig is echt ****ed up man![]()
Weet er ook iemand een lekkere parfum? Ben gaan lopen zoeken maar mn reukzintuig is echt ****ed up man![]()
heb ik ook gedaan maar kon niks onderscheidenweet ik veel wat voor doner lucht jij lekker vind, ga gewoon samples ruiken in een ici paris winkel ofzo en koop 2 verschillende

dat ding kost 70 euro man, zit er goud in ofzo?[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
morgen theorie examen rijbewijs b
hoe moeilijk is dat.. heb nu boek 1x goed doorgelezen en 1x goed geleerd, en ben nu bezig met oefenvragen.

Ik had de 1e 10 pagina's gelezen en toen in 1x gehaald.
Zo moeilijk is het niet als je logisch kan nadenken en een beetje algemene kennis hebt![]()
Klinkt goed![]()
Maar ben toch blij dat ik het goed geleerd heb kan je altijd gebruiken in de rijlessen/rijexamen denk ik zo...

link?
tijdens rijst eten komt me plots kots omhoog en loopt door me neus zo me eten in
nicetijdens rijst eten komt me plots kots omhoog en loopt door me neus zo me eten in