MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

alsof een shake meer dan 300kal is :P
en eieren zijn king!
hangt af, ik kan voor geen meter eieren eten, liever een shake.

Woensdag begint mijn school hopelijk kan ik iets bedenken voor mn hoest ga rijst en kip+ sauce+ nutella combos maken en meenemen in bakjes kijken of ik het op kan eten aangezien ik heel erg moeilijk mn kcals binnenrkijg.. heb heel vaak kapsalon etc gegeten normaal doe ik dat 1x per jaar

heb bij ons kantine op de hogeschool een thaise cantinejuf gehosselt die warmt mn bakjes vaak wel op voor me :D ze maakt ook ****ing lekkere broodjes hete kip..
eigenlijk wil ik dr wel naaien maar ka nik niet maken natuurlijk.

heb bij ons kantine op de hogeschool een thaise cantinejuf gehosselt die warmt mn bakjes vaak wel op voor me :D ze maakt ook ****ing lekkere broodjes hete kip..
eigenlijk wil ik dr wel naaien maar ka nik niet maken natuurlijk.
je kan iedereen naaien behalve turkse chicks

vandaag ook :roflol: ik ga met mn ma naar stad zegt mn ma later in woonkamer zo '' alleen maar jongens kijken naar je '' mn vader gaf me 1 bertstare :roflol: blijkbaar vallen mn armen op, alleen mn armen :mad:

" alleen maar jongens kijken naar je ''

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik weet niet voor jouw maar sinds ik lift zeggen mn matties als 1e tegen me je bent kk gespierd ipv faka hond

nu nog t**ten kweken kan ik eruit gooien dat ze ****ed up doet omdat ik grotere tits heb maar de genetics laten me dat niet toe

sinds dat letro checkt mn moeder mn kasten :roflol:

sinds dat letro checkt mn moeder mn kasten :roflol:

tip: verstop je vials in je pc systeemkast :D geen mong**l die er in kijkt..
ik weet nog mn eerste kuur, had al me vials, naalden en pct spullen in mn systeemkast :roflol:
had zo een handige klep die je open kon schuiven zonder schroefjes. gelukkig hoef ik tegenwoordig niet meer dat soort fratsen uit te halen

tip: verstop je vials in je pc systeemkast :D geen mong**l die er in kijkt..
ik weet nog mn eerste kuur, had al me vials, naalden en pct spullen in mn systeemkast :roflol:
had zo een handige klep die je open kon schuiven zonder schroefjes. gelukkig hoef ik tegenwoordig niet meer dat soort fratsen uit te halen
wie ging je injecten? maar mn ma is dag en nacht thuis moet mn gear dan ergens anders posten

Terug
Naar boven