whey shake is binnen 30min al verteerd, op school heb je liever eiwites die niet te snel verteren![]()
idd, en eieren kan je mad combineren met een frisse salade of rijst
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whey shake is binnen 30min al verteerd, op school heb je liever eiwites die niet te snel verteren![]()
hangt af, ik kan voor geen meter eieren eten, liever een shake.alsof een shake meer dan 300kal is![]()
en eieren zijn king!
je kan iedereen naaien behalve turkse chicksheb bij ons kantine op de hogeschool een thaise cantinejuf gehosselt die warmt mn bakjes vaak wel op voor meze maakt ook ****ing lekkere broodjes hete kip..
eigenlijk wil ik dr wel naaien maar ka nik niet maken natuurlijk.
geen problemen mee broik kom alleen die kapisones chicks tegen? of ik ben kk lelijk maar zie die chicks met dikke lelijke turken lopen dus moet aan iets anders liggen.
ik kom alleen die kapisones chicks tegen? of ik ben kk lelijk maar zie die chicks met dikke lelijke turken lopen dus moet aan iets anders liggen.
toen ik single was dan
vandaag ookje bevind je in foktop areaz, kom met kix mee en we zoeken een mooie meid voor je( die ook nog kan koken)
http://www.youtube.com/watch?v=CJsuw6DOC80
ik ga met mn ma naar stad zegt mn ma later in woonkamer zo '' alleen maar jongens kijken naar je '' mn vader gaf me 1 bertstare
blijkbaar vallen mn armen op, alleen mn armen 
vandaag ookik ga met mn ma naar stad zegt mn ma later in woonkamer zo '' alleen maar jongens kijken naar je '' mn vader gaf me 1 bertstare
blijkbaar vallen mn armen op, alleen mn armen
![]()
ik weet niet voor jouw maar sinds ik lift zeggen mn matties als 1e tegen me je bent kk gespierd ipv faka hond" alleen maar jongens kijken naar je ''
" alleen maar jongens kijken naar je ''
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik weet niet voor jouw maar sinds ik lift zeggen mn matties als 1e tegen me je bent kk gespierd ipv faka hond
jah maar het zijn alleen de turkse die het doen, tot nu toe geen andere chick alleen turkensommige bitches negeren je met opzet he, dat weet je
jah maar het zijn alleen de turkse die het doen, tot nu toe geen andere chick alleen turken

nu nog t**ten kweken kan ik eruit gooien dat ze ****ed up doet omdat ik grotere tits heb maar de genetics laten me dat niet toe

geen mong**l die er in kijkt..
genetics in een flesje bro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
wie ging je injecten? maar mn ma is dag en nacht thuis moet mn gear dan ergens anders postentip: verstop je vials in je pc systeemkastgeen mong**l die er in kijkt..
ik weet nog mn eerste kuur, had al me vials, naalden en pct spullen in mn systeemkast![]()
had zo een handige klep die je open kon schuiven zonder schroefjes. gelukkig hoef ik tegenwoordig niet meer dat soort fratsen uit te halen

wie ging je injecten? maar mn ma is dag en nacht thuis moet mn gear dan ergens anders posten