- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Verspil jij daar je geld aan? TV aansluiten op pc en downloaden, vraag me af of je zelf niet naar je tv kan streamen?Dat de dvd kasten vol zijn en me slaapkamer is te klein om nog een kast neer te zetten240 dvd's.
Verspil jij daar je geld aan? TV aansluiten op pc en downloaden, vraag me af of je zelf niet naar je tv kan streamen?
Op me kamer zet ik me pc aan en stream naar me tv. Maar om beneden te kijken moet het toch via een dvdtje (heb geen mediaplayer iod). En ik heb 2 jaar terug groot ingeslagen met dvd's + hoesjes vanuit Duitsland, was toen grofweg 80 euro kwijt voor 400 dvd's + hoesjes 
Nice, mss die hoesjes weg doen en in een map steken?Zijn ook allemaal gedownload, zet ze alleen altijd op dvdOp me kamer zet ik me pc aan en stream naar me tv. Maar om beneden te kijken moet het toch via een dvdtje (heb geen mediaplayer iod). En ik heb 2 jaar terug groot ingeslagen met dvd's + hoesjes vanuit Duitsland, was toen grofweg 80 euro kwijt voor 400 dvd's + hoesjes
![]()
Nice, mss die hoesjes weg doen en in een map steken?
Zoals dit: http://www.edigitech.de/d/hama-cd-dvd-ordner-aus-kunststoff-fuer-60-cdsdvds.html
Neemt dan amper ruimte in
Deze dvd's haalde ik, kijk hoe duur ze in NL zijn. In Duitsland waren die 30 euro voor 2 van die torens 
Maar ff kijken voor zo'n map en anders me pa aansturen om een Mediaplayer te kopen, regel ik de films 
Storage:Ja, helaas kan ik ze er niet meer halen. Als ik ze wil bestellen krijg je een melding dat wegens een wijziging in de wet ze niet meer naar Nederland mogen versturenDeze dvd's haalde ik, kijk hoe duur ze in NL zijn. In Duitsland waren die 30 euro voor 2 van die torens
Heb ze nu mooi op alfabetische volgorde staanMaar ff kijken voor zo'n map en anders me pa aansturen om een Mediaplayer te kopen, regel ik de films
![]()
Ja, helaas kan ik ze er niet meer halen. Als ik ze wil bestellen krijg je een melding dat wegens een wijziging in de wet ze niet meer naar Nederland mogen versturenDeze dvd's haalde ik, kijk hoe duur ze in NL zijn. In Duitsland waren die 30 euro voor 2 van die torens
Heb ze nu mooi op alfabetische volgorde staanMaar ff kijken voor zo'n map en anders me pa aansturen om een Mediaplayer te kopen, regel ik de films
![]()
ai ai zo wil ik het horen! Kielhalen die landrotten (die dus dvd's kopen)

Waarom zou je in godsnaam zoveel films kopen.
Neem gewoon vpn + netflix..

Vergeleken met spiegel zag het er maar ecto uit, volgende week neemt hij goeie camera mee om het nogmaals te proberen
Foto's werden nu gemaakt met smartphone (HTC Desire, klote camera)