Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet dat niet in de koelkast staan??tip: verstop je vials in je pc systeemkastgeen mong**l die er in kijkt..
ik weet nog mn eerste kuur, had al me vials, naalden en pct spullen in mn systeemkast![]()
had zo een handige klep die je open kon schuiven zonder schroefjes. gelukkig hoef ik tegenwoordig niet meer dat soort fratsen uit te halen
Pffff..Dag 6 werken. En nog een mooie 9 urige dag ook. Ik heb er zin in..NOT!

Ik heb al een deal met NitwitNitwit je hebt een man nodig die voor je werkten kookt..
Fo real? Geen enkele gear??

damn wat ben ik blij!!! Nu alleen nog 2 jaar wachten![]()
damn wat ben ik blij!!! Nu alleen nog 2 jaar wachten![]()

Ik dacht dat kix naturel was, maar hoe zou dat ook kunnen na 5000 posts in het aas fora![]()

Pijn in m'n rug, denk dat ik verkeerd gelegen heb ofzo![]()

whey shake is binnen 30min al verteerd, op school heb je liever eiwites die niet te snel verteren![]()

tip: verstop je vials in je pc systeemkastgeen mong**l die er in kijkt..
ik weet nog mn eerste kuur, had al me vials, naalden en pct spullen in mn systeemkast![]()
had zo een handige klep die je open kon schuiven zonder schroefjes. gelukkig hoef ik tegenwoordig niet meer dat soort fratsen uit te halen
heb alles gewoon in me bureau la liggen. 

Pijn in m'n rug, denk dat ik verkeerd gelegen heb ofzo![]()
Ging jij niet koken voor mij?Ik weet niets van een deal
Fuuuuuuuuuuuuu.. eindelijk dag 6 er op. Wel rete succesvol geweest. Maar ben nu zo gaar als iets.

Massage hebben ?
tip: verstop je vials in je pc systeemkastgeen mong**l die er in kijkt..
natuurlijk , **** AAS
.