Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stelletje zeikende collega's. Het lijkt wel een kinderdagverblijf ipv werk.
trainingsmaatjes zijn overratedMijn dag is verpest door me trainingsmaatje, laat het afweten omdat 'ie nog spierpijn heeft van maandag :@ Vrees dat ik binnekort weer alleen ga trainen :')

Oude. Ik heb het nieuwe nog niet getekend.. ben een aantal dingen aan het overwegen. Maar dit helpt wel met de keuze zeg maar..
Oude. Ik heb het nieuwe nog niet getekend.. ben een aantal dingen aan het overwegen. Maar dit helpt wel met de keuze zeg maar..

En mogen we weten wat ze dan doen? Of is dat een staatsgeheim?![]()

Waarschijnlijk zinloze vragen vragen, constant de white knight uit hangen en om dates zeuren?

Het is niet myrthe die klaagt dus in dit geval..
Nee
![]()

En mogen we weten wat ze dan doen? Of is dat een staatsgeheim?![]()
Gestang en gestook, lekker de boel opjutten en dan van een afstandje kijken hoe het met elkaar op de klippen loopt. Un-****ing-believable.
WijvennijdGestang en gestook, lekker de boel opjutten en dan van een afstandje kijken hoe het met elkaar op de klippen loopt. Un-****ing-believable.
Kortom: te veel vrouwen op te weinig m2.

Ze zat er laatst nog op? Ze heeft het alleen druk
---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 21:03 ----------
Vrouwen..
![]()

Ze zat er laatst nog op? Ze heeft het alleen druk
---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 21:03 ----------
Vrouwen..
![]()
WijvennijdGestang en gestook, lekker de boel opjutten en dan van een afstandje kijken hoe het met elkaar op de klippen loopt. Un-****ing-believable.
Kortom: te veel vrouwen op te weinig m2.

al 3 dagen een pijnlijke opgezwollen buik en diarree :s morgen toch maar naar de dokter gaan als het nog niet over is