Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja juist..wat dat betreft ben ik echt een vent hoor. Klep dichthouden en gewoon je werk doen. Daar wordt je voor betaald.
En als je dan toch wat dwars zit: dan zeg je dat tegen degene waar je problemen mee hebt..niet tegen IEDEREEN behalve degene waar je problemen mee hebt.

Stelletje kakelkoppen

Dat is juist het probleem van vrouwen die gaan via via ruzie maken en lopen tegen elkaar te zeiken hoe slecht de anderen wel niet zijn.

Mannen zijn meer van het ruzie maken met elkaar en de volgende dag is alles weer goed :roflol:

Dat is juist het probleem van vrouwen die gaan via via ruzie maken en lopen tegen elkaar te zeiken hoe slecht de anderen wel niet zijn.

Mannen zijn meer van het ruzie maken met elkaar en de volgende dag is alles weer goed :roflol:

Vrouwen kunnen ook maanden lang ruzie maken om iets stom en ze dan de vrienden van de andere proberen op te stoken!

:roflol: Damn wat mis ik de middelbare school!!

Vrouwen kunnen ook maanden lang ruzie maken om iets stom en ze dan de vrienden van de andere proberen op te stoken!

:roflol: Damn wat mis ik de middelbare school!!

:roflol:

Idd.. Altijd beste vrienden en dan opeens haten ze elkaar gaan ze constant elkaar helemaal zwart maken terwijl ze meestal niet eens meer weten waar t om gaat :roflol:

Als bij ons jongens in de klas ruzie hadden was het echt voor 1 minuut max, werden paar tassen door de klas gegooid en daarna was t weer over :o

3scheppen noxi genomen voor de training.. Merk er niks van. :rolleyes:

Ik zou naar Ground Zero gaan, hoor de hele tijd niks van die gasten over dat feest.. Denk mooi dan ga ik naar dbb meet.. Wordt ik net ge-appt of ik nog mee ga. :rolleyes:

Ik zou naar Ground Zero gaan, hoor de hele tijd niks van die gasten over dat feest.. Denk mooi dan ga ik naar dbb meet.. Wordt ik net ge-appt of ik nog mee ga. :rolleyes:

Als je aan the real deal zit stellen die pre workouts niets meer voor denk ik :p

dude die bij examen zich 2maal vergist in tafelnummer... echt zon awkward moment

Miss eens 22 scheppen proberen? Zou wel hard gaan dan heb ik vernomen :)

ffff ik moet nog 50 paginas tegen 13u en er wilt niks meer in.

Financiële Analyse.

Om 13.30 examen maar ik heb al sinds gisteren geen zin meer om te herhalen, heb wel het gevoel dat ik het sowieso ga acen. Anyway toch maar nog wat herhalen :rolleyes:.

als ik naar je pics kijk ben je al buff, wrm wil je buffer worden? wil je wedstrijden doen? zou als ik jouw was niet eens focussen op massa maar op droogheid aangezien je wel wat massa aantikt

Als ik naar mezelf kijk vindt ik mezelf nog steeds niet buff, srs..
Wedstrijd plannen heb ik niet meer, had ze wel eerst wel.
In februari start me eerste cut, nog nooit eerder gedaan..

Vind van niet... Op dagen dat ik geen zin heb dan trekt me maatje me mee naar de gym en vica versa, tevens ook qua gewichten stimuleer ik hem, en zo'n spotter is verdomde handig hahaha

Ik train autistisch thuis, heb niemand nodig om me te motiveren

zou het zwaar chill vinden om een trainingsmaatje te hebben ja, maar dat gaat toch niet lukken omdat je wel op gelijke hoogte moet zitten... niemand in mijn gym traint benen of is echt serieus bezig, 99% is gewoon lekker ub trainen, beetje chillen en voor/na je training extra letten op eiwitten that's it. Ook veel voor te zeggen natuurlijk :D

Ik vind het vaak toch wel jammer dat ik alleen moet trainen.

Aan 1 kant is het jammer, aan de andere kant heb je geen gezeik van anderen aan je hoofd. Iemand die net zo toegewijd is vinden is best lastig en als je die niet vind dan hou je jezelf gewoon op.

Aan 1 kant is het jammer, aan de andere kant heb je geen gezeik van anderen aan je hoofd. Iemand die net zo toegewijd is vinden is best lastig en als je die niet vind dan hou je jezelf gewoon op.

Ja dat is zo. Heb al wel meerdere trainingsmaatjes gehad maar na een paar maanden houden ze het voor gezien

Terug
Naar boven