Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Krijg je een airco in je bureau, stellen ze hem zo op dat die recht in je gezicht blaast.

vampires-kiss.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 15:36 ----------

Krijg je een airco in je bureau, stellen ze hem zo op dat die recht in je gezicht blaast.

Brainfreeze

aiiight kluivert

:roflol: ik haat r**ards die zo'n ding op hun face richten..

Ergste is dat het zo'n plafond systeem is. Dus niet verplaatsbaar.
Collega krijgt het in de nek en ik in het gezicht. Lekker is dat.
Dus ja, airco zal meer uit dan aan staan

:fuu: ik wacht al de hele dag op het pakket van body en fitshop!! :sad:

vergeten in te checken met ovchip, 35 euro boete FUUUU

Studeren :(. Nog 1 herexamen op donderdag, de andere 3 gingen gelukkig wel al goed. Heb het ondertussen echt weer volledig gezien met die cursussen :p, anyway nog 1.5 dagen en dan weer 2 weken vakantie :).

beetje afkicken van gamen, is gewoon zo lekker om na school game op te starten en alles te vergeten... maar ik kan er slecht mee omgaan (met tijden dan) dus ben er maar mee gestopt

Je mag het volgens mij 1x per jaar vergeten bro, ik ging toen met zo'n bonnetje naar de arriva store en daar werd 'ie kwijtgescholden. Misschien dat dat nog een oplossing is?

Ahhhh dank je kerel heb ns gebeld, goed geholpen en inderdaad, moet volgende week even terugbellen en en als het goed is wordt de boete kwijtgescholden. Karma voor jou

Druk met school, mbo - hbo is dikke shizzle. Moest weer eens een keer nadenken. Eerste week zit er amper op en al 150 blz leeswerk :(.

Terug
Naar boven