MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vind je het gek, je maakt 60%van de Nederlandse bevolking belachelijk die naar school gaat of een opleiding volgt, bravo.

:roflol:

Echt he, ik zeg 1 ding en gelijk zitten ze op t puntje van hun stoel.

Ach ik moet misschien minder generaliseren. Vriend van mij zat op het vmbo omdat hij totaal geen concentratie had en het echt niet leuk vind. Inmiddels zit hij op het hbo op een richting die hij leuk vind en als hij zijn propedeuse heeft gehaald gaat hij door naar de universiteit waarschijnlijk.

http://www.youtube.com/watch?v=_O-QqC9yM28

http://www.youtube.com/watch?v=vkqnAh_5ODw

:roflol:

Echt he, ik zeg 1 ding en gelijk zitten ze op t puntje van hun stoel.

Ach ik moet misschien minder generaliseren. Vriend van mij zat op het vmbo omdat hij totaal geen concentratie had en het echt niet leuk vind. Inmiddels zit hij op het hbo op een richting die hij leuk vind en als hij zijn propedeuse heeft gehaald gaat hij door naar de universiteit waarschijnlijk.
Je hebt je havo diploma niet eens , je bent 21 en doet vavo man, ga eerst een diploma halen en daarna mag je pas praten

mensen die minder dan 70kg wegen zijn echt zulke phaggots ik voel mezelf veel beter dan hun omdat ik meer weeg

Vind je het gek, je maakt 60%van de Nederlandse bevolking belachelijk die naar school gaat of een opleiding volgt, bravo.

Is het mijn schuld dan dat ze mbo doen?

Ken er zat die vmbo doen omdat ze geen ruk willen uitvoeren.. Prima, maar t lijkt me niet zo handig als we dat soort mensen de hemel inprijzen. Ik zeg nergens dat ik geweldig ben, heb de havo ook met 2 handen in mijn neus gedaan en daarna een paar jaar geen **** uitgevoerd.

Daarnaast zeg ik gewoon wat ik van die dag op het vmbo vond en dat was gewoon echt een niveau om van te huilen. Je leert serieus nog meer van een dag discovery chanel kijken. Wat moet ik er anders van zeggen? Ja het is nogal ongenuanceerd maar t is wel mijn mening en ik durf te wedden dat de gemiddelde havo/vwo leerling die mening zal delen. Dierenhokken schoonmaken, takjes knippen voor de dieren en een blad met plaatjes van katten krijgen en op internet moeten zoeken aan de hand van uiterlijke kenmerken welke rasse het zijn.. In vmbo 4?!

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 20:33 ----------

Je hebt je havo diploma niet eens , je bent 21 en doet vavo man, ga eerst een diploma halen en daarna mag je pas praten

Ok dan mag ik praten.

Heb mijn havo diploma al jaren:roflol:

leave xyzyx alone

vraag ik moeders om nieuwe chocomel te halen
brengt ze chocomel light van de albert heijn mee, 510 kcal per liter

tumblr_m5uew0rlyK1qe3h9l.png

portefeuille spoorloos met 300+ euro in -_-'

hopelijk gewoon kwijt en niet gestolen:o

Terug
Naar boven