Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
''haha''mbo-hbo?
mbo is toch billen van bejaarden afvegen en vergelijkbare hersenintensieve activiteiten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
''haha''mbo-hbo?
mbo is toch billen van bejaarden afvegen en vergelijkbare hersenintensieve activiteiten?
mbo-hbo?
mbo-hbo?
en daarna moesten ze dierenhokken schoon gaan maken en zo'n kerel rende serieus 5 minuten lang achter een kwartel aan die ontsnapt was. Toen rukte ik dat netje maar uit zijn handen en had dat beest binnen 2 tellen gevangen. 
je bent 22 en doet vavoNo offence hoor maar toen ik een dagje op het vmbo mee moest lopen voor mijn opleiding had ik het gevoel dat ik na die dag een stukje dommer was geworden. Die les stof was gewoon om te huilen. Moesten ze verschillende soorten katten op gaan zoekenen daarna moesten ze dierenhokken schoon gaan maken en zo'n kerel rende serieus 5 minuten lang achter een kwartel aan die ontsnapt was. Toen rukte ik dat netje maar uit zijn handen en had dat beest binnen 2 tellen gevangen.
Die dag was iig niet goed voor mijn respect t.o.v. vmbo leerlingen
---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 19:27 ----------
Ja en toen ik 12 was had ik al een hoger niveau dan vmbo 4.
heb je niet echt het recht om jezelf superieur te voelen

Ik voel me niet superieur, zijn zat mensen die hbo/universiteit doen![]()

Als je geen mbo doet waar loop je je dan druk om te maken? Of maakt je ma soms de billen van ouwe lui schoon?![]()
luister, iemand moet op dit moment mijn billen schoonmakenAls je geen mbo doet waar loop je je dan druk om te maken? Of maakt je ma soms de billen van ouwe lui schoon?![]()
luister, iemand moet op dit moment mijn billen schoonmaken
true story

mbo-hbo?
.
Ben van mbo naar hbo gegaan snapje?
Zit verschil in, dat probeer ik ermee te zeggen.

Ok ik kap, genoeg gezeikt vandaag
No hard feelings iwj, ben het wel gewend dat mensen het niet eens zijn met mijn mening omdat ik het niet zo subtiel breng.
---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 20:07 ----------
Haha zal wel flinke overstap geweest zijn.. Mbo is bijna alleen maar praktijk terwijl hbo bak meer theorie is![]()