Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Omdat je geen conditie hebt :roflol: eens je een.redelijk goede conditie hebt is het best leuk! ;)

Deed het vroeger wel. Die runners high is wel echt chill

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 14:56 ----------

heb ooit toen ik nog een topconditie had 10km gerend (normaal rende ik 6/7/8 km) weet nog dat het echt zwaar was, je bent bijna een uur bezig. ben nu weer rustig aan het opbouwen, loop weer eens per week een paar km in een minuut of 20/25 maar veel verder wil ik niet gaan denk niet dat het goed samengaat met bb.

heb btw ruim een jaar 3x per week hardgelopen, discipline opgebouwd wat me nu goed van pas komt, deed het voor vetverlies maar ben geen grammetje vet afgevallen :roflol: niet gek ook want je barst van de honger als je terugkomt

En de dorst :p hele liters water gingen er wel in. Was better than coïtus srs

Deed het vroeger wel. Die runners high is wel echt chill

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 14:56 ----------

En de dorst :p hele liters water gingen er wel in. Was better than coïtus srs

Was better than coïtus srs

[afbeelding niet meer beschikbaar]

idd dat feel als je klaar bent met je rondje, orgasm is er niks bij

true story

:fuu: ik heb mij vanmorgen overslapen en wil vanavond benen trainen! Ik wou vragen of ik misschien met jou mee kon. Dat zal er blijkbaar niet inzitten :(

En ja je bent vet! :trollface:

:fuu:

Sorry maat, ik ga zometeen vertrekken dus het zal voor een andere keer zijn. Anders graag! ;)

Vet of niet rennen kan zeker chill zijn. Alleen vind ik 9km wel veel :p ben je daar wel voor ingetraind?

Laatste keer dat ik liep is een half jaar geleden en dat was de 10-miles van Antwerpen en dat is me ook gelukt zonder in te trainen, dus ik hoop dat dit me ook lukt :)

Ik zou het ook niet halen hoor :roflol: 9 km is wel ****ing stevig, kwart marathon zowat :p

Het is minder dan je denkt hoor. Ik heb 10 miles gelopen op 1u 40 min zonder ervoor te oefenen, dus ik denk dat de meeste het hier wel wat onderschatten.

Toen had ik er uiteraard een benentraining vooraf opzitten, dus ben benieuwd wat dat vanavond gaat geven :roflol:

Over intolerantie gesproken

Ziek als een Hond !
maar ik ga toch mijn Rug trainen vanavond (2cafeine tabs ,ibuprofen,redbul) and GoGoGo

gelijk hebben ze, weg met die amerikanen
Weg met hen ja. Het enige wat die moslim extremisten doen is anderen vermoorden en aanslagen plegen. Wie denk je dat het doelwit is eens de Amerikanen en Israëlieten weg zijn? Landen als Iran zouden wanneer Israël en Amerika al vernietigd zijn niets liever doen dan ons aanvallen. Helaas zijn sommigen erg kortzichtig en onbekend met de problematiek. Nog niet lang geleden kwamen er commentaren als: "een goede man...", "een goed voorbeeld..." etc toen de president van Iran aankondigde uit de politiek te stappen. Ondertussen is al gebleken dat hij zoals Poetin slechts even een stapje terug wil doen. En om nog niet te spreken over zijn uitspraken... Die man is compleet geschift en leeft in de middeleeuwen. Een vb: de droogte in Iran (Iran is nu eenmaal een droog land) steekt hij op het westen. Niet alleen de US, ook ons. Hij beweert zelfs dat wij de wolken boven en op weg naar Iran doen verdwijnen... Hij geloofd in nog veel andere zever ook, bv de terugkomst van de profeet Mohammed als Israël vernield is...en nog veel meer. (Israël is ook een k*tland maar dat ter zijde).

Dus eigenlijk als je de kant kiest van de Moslimterroristjes vind je het niet erg dat ze je dood willen?

Btw dit is foto van Mohammed:
Comme at me ****ing terrorists.
23mv6gk.png

Ik heb niets tegen Moslims, enkel iets tegen moslimextremisten en moslims die zich hier niet aan onze samenleving willen aanpassen en zij die geweld gebruiken voor de Islam.

ik wil een beetje medeleven voor de verspilde eiwitten bij de KFC en meteen ontstaat er een amerikanen moslim rel

what is wrong with DBB

:roflol: alsof landen als iran wat moeten hebben van europa, hebben ze geen reet aan.

Ach ja ze kunnen elkaar beter de hand schudden dan elkaar de hersens in slaan imo.

:roflol: alsof landen als iran wat moeten hebben van europa, hebben ze geen reet aan.
Geloof jij dat nu echt? Wij zijn verdraagzaam en van ons mag iedereen doen wat men wil. Wat denken zij: dat wij moslim moeten worden en zoniet gedood worden en dat de sharia wet moet zijn.
Terroristische groeperingen die aanslagen in US en Europe gepleegd hebben worden gesponsord door Iran...

Terug
Naar boven