XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jij bent een schande voor het Belgische volk.

But then again, ik noem mijzelf niet eens een belg, ik ben een Vlaming :trollface:

Is er nog nooit geen chick tegen jou komen aanschuren met haar kont zohard dat je derde beentje bijna werd geplet ? :banana:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.825
zurky hou je kop

Vrije dag is een dag in het AMC geworden. Pa met ambulance afgevoerd naar de eerste hart hulp en aan de hartbewaking, nu weer thuis maar meer onderzoeken gaan nog komen.

Vrije dag is een dag in het AMC geworden. Pa met ambulance afgevoerd naar de eerste hart hulp en aan de hartbewaking, nu weer thuis maar meer onderzoeken gaan nog komen.

Oei dat is klote! Sterkte!
Het AMC is gelukkig een goed ziekenhuis. Is hij weer thuis?

Hij is weer thuis, en ik lekker sterk geweest, nu alleen thuis en even alle emoties eruit.
Maar onderzoeken volgen om de oorzaak te achterhalen.

Irriteer me gruwelijk aan die ''Problem?'' emoticons die echt overmatig in elke post worden gebruikt.

Meisje waarmee ik vandaag had afgesproken heeft afgehaakt, is niet de eerste keer dat ze dit doet :( :fa:

En ik heb echt een oogje op haar:(:o

om 20 na 6 deze morgen kreeg ik al een sms'je stom k*twijf :fuu:

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Irriteer me gruwelijk aan die ''Problem?'' emoticons die echt overmatig in elke post worden gebruikt.

:trollface:

(ik kon het niet laten sorry)

Terug
Naar boven