XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mijn wekker :(

gewoon een lichte buikgriep gehad vannacht, zwaar k*t geslapen, werd elk uur wakker omdat ik gewoon niet lekker sliep

uur geleden thee op en heb nu zowaar honger :D snel een shakie erin gooien

Ook nog steeds hondsberoerd...

Zo naar de dokter, hopelijk een antibiotica kuur en hoef ik niet weer geopereerd te worden ..

ben net thuis van een geniale avond uit.. voel.me helemaal fit

Slechte nachtrust en verslapen.. Maar ja me kleine meid heeft gisteren bij t consultatiebureau, prikjes gehad...en niet zo lekker Dus ja ken ze ook niets aan doen

Een bepaald bedrijf waar ik 2x GTX570 besteld had,
op de site stond + - 3 dagen levertijd ik zat nu al op 2weken,
gebeld en ze wisten het nog niet , toen heb ik ze verteld de kaarten in hun reet te dauwen @!!

w'app berichten ontvang ik pas een uur later praat ik terug zie ik dat ze een uur geleden het gestuurt hebben. Weet iemand wat het probleem is?

Een bepaald bedrijf waar ik 2x GTX570 besteld had,
op de site stond + - 3 dagen levertijd ik zat nu al op 2weken,
gebeld en ze wisten het nog niet , toen heb ik ze verteld de kaarten in hun reet te dauwen @!!
Ik zou ze gerust in m'n reet douwen voor je als ik ze mag hebben :D

Nog zoveel om te studeren, maar zit ik gvd roller coaster tycoon te spelen llawlll

Eergisteren tijdens het opwarmen met deadliften, kreeg ik een pijnscheut in men rug en heb er nu nog mega veel last van (lijk wel een bejaarde man als ik van de trap af moet).
Pff Iemand nog goede oefeningen voor de onderrug buiten deadlift en de hyperextension?

Eergisteren tijdens het opwarmen met deadliften, kreeg ik een pijnscheut in men rug en heb er nu nog mega veel last van (lijk wel een bejaarde man als ik van de trap af moet).
Pff Iemand nog goede oefeningen voor de onderrug buiten deadlift en de hyperextension?

Ja, rust nemen. Volgende keer misschien eerst ext doen om op te warmen daarna dl

Bekken kantelen terwijl je op de grond ligt met je voeten opgetrokken?

Of de bekken kantelen, gekanteld houden, je reet van de vloer, ene been strekken, weer op de vloer, andere been strekken weer op de vloer en dan weer van voor af aan beginnen.

Deze shizzle moest ik wel eens van mijn fysio doen om mijn onderrug te "versterken" en balans te verbeteren.

Terug
Naar boven