- Waardering
- 22.485
Know that feel bro...
Alleen soms is t wel effe goed. Motiveert je weer wat extra. Ik ga morgen weer
Veel plezier morgen ! ik hoop tegen zondag weer erin te kunnen vliegen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Know that feel bro...
Alleen soms is t wel effe goed. Motiveert je weer wat extra. Ik ga morgen weer

ben net thuis van een geniale avond uit.. voel.me helemaal fit
? Sick shit 
ben net thuis van een geniale avond uit.. voel.me helemaal fit
w'app berichten ontvang ik pas een uur later praat ik terug zie ik dat ze een uur geleden het gestuurt hebben. Weet iemand wat het probleem is?

oke thanks, zal het een proberen
.Ik zou ze gerust in m'n reet douwen voor je als ik ze mag hebbenEen bepaald bedrijf waar ik 2x GTX570 besteld had,
op de site stond + - 3 dagen levertijd ik zat nu al op 2weken,
gebeld en ze wisten het nog niet , toen heb ik ze verteld de kaarten in hun reet te dauwen @!!

Nog zoveel om te studeren, maar zit ik gvd roller coaster tycoon te spelen llawlll

ehehe ,Ik zou ze gerust in m'n reet douwen voor je als ik ze mag hebben![]()

verwijderen!Eergisteren tijdens het opwarmen met deadliften, kreeg ik een pijnscheut in men rug en heb er nu nog mega veel last van (lijk wel een bejaarde man als ik van de trap af moet).
Pff Iemand nog goede oefeningen voor de onderrug buiten deadlift en de hyperextension?
Eergisteren tijdens het opwarmen met deadliften, kreeg ik een pijnscheut in men rug en heb er nu nog mega veel last van (lijk wel een bejaarde man als ik van de trap af moet).
Pff Iemand nog goede oefeningen voor de onderrug buiten deadlift en de hyperextension?