MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

met aardbei douchgel:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Me loon klopt weer is niet :mad:

k*tnagels

heb nu weer een kloof tussen zijkant nagel en huid op wijsvinger :fuu:

Scheur in bitumen waardoor slaapkamer blank stond.

gozer die mij ongevraagd kwam spotten met DB shoulder press, terwijl ik met 46KG per hand bezig was.. werd er pis nijdig van omdat mijn arm al bijna een keer dubbelklapte, door een ongevraagde spot.. en dan is het dag BB voor minstens 6 maand als ik mijn arm breek. yes mad:mad:

Waarom zijn alle aziaten zo vreemd/eng/achterlijk?

Hoe kan zo'n bevolkingsgroep met alleen maar autisten zo'n complexe samenleving hebben gecreëerd

gozer die mij ongevraagd kwam spotten met DB shoulder press, terwijl ik met 46KG per hand bezig was.. werd er pis nijdig van omdat mijn arm al bijna een keer dubbelklapte, door een ongevraagde spot.. en dan is het dag BB voor minstens 6 maand als ik mijn arm breek. yes mad:mad:

vervloekte roid rage ook altijd ... beroerd man.. stumperds ook altijd

vervloekte roid rage ook altijd ... beroerd man.. stumperds ook altijd

Aghja roid rage.. kom gewoon niet tussen mij en mijn BB doelen. als iemand bij mij een blessure riskeert waardoor ik lange tijd eruit kan liggen, dan is de koek heeel gauw op:o maarja die gozer deed het ook niet expres.. werd ook niet boos, gewoon geirriteerd:p

Aghja roid rage.. kom gewoon niet tussen mij en mijn BB doelen. als iemand bij mij een blessure riskeert waardoor ik lange tijd eruit kan liggen, dan is de koek heeel gauw op:o maarja die gozer deed het ook niet expres.. werd ook niet boos, gewoon geirriteerd:p

Goedzo, praten over je woede helpt!

Terug
Naar boven