MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Is ie er nog maar net uit ? anders morgen voel je het wel nog wat maar gaat snel over.

Wat mijn dag opnieuw verpeste is dat ik WEER niet kan trainen al bijna 2 weken nu ...

Ze zijn er om 11.30 uitgehaald. Voel me nu wel srs beroerd.

Ik kan al een maand niet trainen, streven is om jan.2013 de boel op te pakken,. ****ed 2 times.

De horror en dan weer dagen lang niks fatsoenlijks kunnen eten..

Ben blij dat die van mij mogen blijven. :o

Lol ik heb niet eens pijnstillers gebruikt. Het trekken was vreselijk maar daarna was het over. Je kunt best wel wat eten volgende dag hoor. En anders maak je er maar een shake van. Zo erg is het nou ook weer niet

Ze zijn er om 11.30 uitgehaald. Voel me nu wel srs beroerd.

Ik kan al een maand niet trainen, streven is om jan.2013 de boel op te pakken,. ****ed 2 times.

Ow een maand al ? dit is wel heel lang. wil je me ook vertellen waarom ?

Lol ik heb niet eens pijnstillers gebruikt. Het trekken was vreselijk maar daarna was het over. Je kunt best wel wat eten volgende dag hoor. En anders maak je er maar een shake van. Zo erg is het nou ook weer niet

Niet nodig, heb genoeg ruimte en alles ziet er volgens de tandarts perfect. Ze hoeven er bij mij niet uit. ;)

Van het trekken heb ik echt helemaal niets gevoeld. Was platverdoofd met 7 spuiten. (hadden er 4/5 moeten zijn maar toen voelde ik alles nog :o)

Wel een rot geluid, dat gekraak en geboor.

Het meest voel ik degene die gesneden is, daar er nu ook een hechting in zit. lekker man.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 19:06 ----------

Ow een maand al ? dit is wel heel lang. wil je me ook vertellen waarom ?

Mijn SI is gebroken geweest na een aanrijding, daar zijn ontstekingen in ontstaan. Chronisch ontstoken. Maar mijn hele lichaam ligt eigenlijk nog in pijn na dat auto ongeluk vorig jaar. Ik heb al die tijd door getraind maar als je steeds meer pijn krijgt en steeds op andere manieren moet gaan trainen en de pijn BLIJFT erger worden..tja, dan is het tijd om even realistisch te zijn en te stoppen.

Van het trekken heb ik echt helemaal niets gevoeld. Was platverdoofd met 7 spuiten. (hadden er 4/5 moeten zijn maar toen voelde ik alles nog :o)

Wel een rot geluid, dat gekraak en geboor.

Het meest voel ik degene die gesneden is, daar er nu ook een hechting in zit. lekker man.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 19:06 ----------

Mijn SI is gebroken geweest na een aanrijding, daar zijn ontstekingen in ontstaan. Chronisch ontstoken. Maar mijn hele lichaam ligt eigenlijk nog in pijn na dat auto ongeluk vorig jaar. Ik heb al die tijd door getraind maar als je steeds meer pijn krijgt en steeds op andere manieren moet gaan trainen en de pijn BLIJFT erger worden..tja, dan is het tijd om even realistisch te zijn en te stoppen.
Weet niet wat een SI is :p maar aan je post te lezen ziet het er serieus uit.Ik duim voor een goed herstel voor je. dat je toch weer je hobby kan gaan doen zonder pijn te ervaren natuurlijk.

Ben je daar niet wat oud voor? (srs en no offence)
Ik dacht altijd dat ze dat op jongere leeftijd deden?
Bij mij zijn ze pas sinds kort door gekomen. Links onder kon niet helemaal doorkomen omdat hij scheeft zat.

Rechts zitten ze er ook alle 2 maar heel hoog. Waarschijnlijk gaat 1 vd 2 niet doorkomen omdat hij achter de wortel van de kies ervoor zit. De onderste kan wel nog doorkomen. Als ik daar ook last van krijg, ben ik nog een keer het haasje.

Weet niet wat een SI is :p maar aan je post te lezen ziet het er serieus uit.Ik duim voor een goed herstel voor je. dat je toch weer je hobby kan gaan doen zonder pijn te ervaren natuurlijk.

http://www.lumc.nl/rep/0001/ima/80109063022221/80917112304185.jpg
http://www.runningholland.nl/images/stories/sigewricht200.jpg

Bij mij zijn ze pas sinds kort door gekomen. Links onder kon niet helemaal doorkomen omdat hij scheeft zat.

Rechts zitten ze er ook alle 2 maar heel hoog. Waarschijnlijk gaat 1 vd 2 niet doorkomen omdat hij achter de wortel van de kies ervoor zit. De onderste kan wel nog doorkomen. Als ik daar ook last van krijg, ben ik nog een keer het haasje.

bedankt om dit even uit te leggen :).

Btw van mij had ik geen last van het uitkomen van de wijsheidstanden er zat gewoon een gaatje in en de zenuw lag bloot dus moest ie eruit :)

Waarom heb je ze niet in 1x allemaal laten trekken?
Bij mij konden er nog 1 of 2 recht doorkomen, maar ze hebben ze alle 4 getrokken uit voorzorg

Wat niet door gaat komen, ga ik ook niet laten trekken ;)

De onderste, tja, als ik er geen last van heb, waarom zou ik hem dan nu laten trekken? Ben wel blij dat ik nu pijn heb aan 1kant van mijn bekkie en niet overal. :D

Wanneer weet je of je verstandskiezen eruit moeten, een soort pijn?

Wanneer weet je of je verstandskiezen eruit moeten, een soort pijn?
Platen laten trekken toen ik wat jonger was (15-16j)
Er zaten er scheef en de orthodontist heeft mij naar de tandarts gestuurd om een afspraak te maken in het ziekenhuis ...

Normaal moest ik om 13u beginnen werken, gisteren vroeg mijn baas of ik om 7u kon komen werken. Voor mij was dit geen probleem dus ik zeg ja. Kreeg ik vanmorgen een bericht dat ik pas om 11u moet beginnen werken ...

Wassen jullie je behaarde oksels met shampoo of douchegel?

Terug
Naar boven