XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

7 dagen lang steeds aan minimaal 3000kcal clean gezeten, ben 0,3 kg afgevallen.. like what the flying ****!

Kan ook net een verkeerd weegmoment zijn man, vocht etc kan een rol spelen, op 0.3 kilo verschil kan je geen conclusies trekken. Beter let je op de spiegel ipv weegschaal is een keuze die ik ook al veel eerder had moeten maken :p

focking misselijk door benentraining :(

Heb ik niet in huis :P
Magnificent doet het ook wel prima met verhelpen.

Kan ook net een verkeerd weegmoment zijn man, vocht etc kan een rol spelen, op 0.3 kilo verschil kan je geen conclusies trekken. Beter let je op de spiegel ipv weegschaal is een keuze die ik ook al veel eerder had moeten maken :p

hoop dat dat het is inderdaad, volgens de Harris benedict methode moet ik bulken op 2995 kcal. normaal bulkte ik rond de 2700 omdat dat al voldoende was. Nu heb ik mijn activiteitsfactor op 1,55 terwijl dit lager is op het moment.

Maar ik dacht agh even een paar weken flink bulken kan geen kwaad, maar had wel wat meer verwacht van een week een goede bulk aangezien ik nu hoger dan normaal zit :o

niet janken man, ik mag al blij zijn als ik 1500 kcal binnenkrijg

hoop dat dat het is inderdaad, volgens de Harris benedict methode moet ik bulken op 2995 kcal. normaal bulkte ik rond de 2700 omdat dat al voldoende was. Nu heb ik mijn activiteitsfactor op 1,55 terwijl dit lager is op het moment.

Maar ik dacht agh even een paar weken flink bulken kan geen kwaad, maar had wel wat meer verwacht van een week een goede bulk aangezien ik nu hoger dan normaal zit :o

dacht ook goed te bulken, at op rustdagen 3500 en op trainingsdagen 4000, bleek niet genoeg na 4 weken, ben vrijel niets aangekomen. eet nu elke dag 4100 en over 4 weken weer wegen.

Als je elke dag meer dan 1uur fietst is het niet moeilijk dat je zoveel moet eten op bij te komen :P

True ik eet ook best veel om te cutten. Maarja wat wil je met 3-5x per week nog een sport buiten het BBen om erbij.
Vind het trouwens wel relaxed, maakt het cutten een stuk makkelijker zo (relatief) veel kunnen eten :)

Ontopic: Computer is vandaag na 5 jaar trouwe en intensieve dienst gestorven (en het was al een budgetmodelletje toen),
je zult gemist worden :(

voel me ecto strax eff mcdonalds plunderen met suwardi

dacht ook goed te bulken, at op rustdagen 3500 en op trainingsdagen 4000, bleek niet genoeg na 4 weken, ben vrijel niets aangekomen. eet nu elke dag 4100 en over 4 weken weer wegen.

Ik red max 3500 clean op een dag, met moeite welliswaar. Zit nu een groot big mac menu te eten @ baantje bij de gym :o vandaag red ik de 4000 wel.

Elke dag clean 4000 zou me echt niet lukken :o

1 verstandkies = er uit getrokken en 1 er uit gesneden (die was nog niet door)
Nu ****ing veel zeer. Geweldig.

1 verstandkies = er uit getrokken en 1 er uit gesneden (die was nog niet door)
Nu ****ing veel zeer. Geweldig.

Is ie er nog maar net uit ? anders morgen voel je het wel nog wat maar gaat snel over.

Wat mijn dag opnieuw verpeste is dat ik WEER niet kan trainen al bijna 2 weken nu ...

mijne moeten er ook uit:( ben het lekker aan het uitstellen tot mijn cut begint..:o:o

Terug
Naar boven