- Waardering
- 1.015
Ohohohohohoho daar komt weer een roid rage!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

6 maanden maakt niet uit hoor, paar naalden hier en daar en je bent weer de oudegozer die mij ongevraagd kwam spotten met DB shoulder press, terwijl ik met 46KG per hand bezig was.. werd er pis nijdig van omdat mijn arm al bijna een keer dubbelklapte, door een ongevraagde spot.. en dan is het dag BB voor minstens 6 maand als ik mijn arm breek. yes mad![]()
Ik zou het niet pikken, aanpakken die handelt*ring zeg, had ik afgemeten hoeveelheid pinda's in bakje gedaan om gedurende de dag op te vreten..
Loop ik ff naar beneden zitten pa en ma beide uit dat bakje te vreten![]()

Aghja roid rage.. kom gewoon niet tussen mij en mijn BB doelen. als iemand bij mij een blessure riskeert waardoor ik lange tijd eruit kan liggen, dan is de koek heeel gauw opmaarja die gozer deed het ook niet expres.. werd ook niet boos, gewoon geirriteerd
![]()

wtf zeg hahaha.
?gozer die mij ongevraagd kwam spotten met DB shoulder press, terwijl ik met 46KG per hand bezig was.. werd er pis nijdig van omdat mijn arm al bijna een keer dubbelklapte, door een ongevraagde spot.. en dan is het dag BB voor minstens 6 maand als ik mijn arm breek. yes mad![]()

hmppppppfff
ben die kou nu al zat eigenlijk. terug naar 23graden dagen.
t*ring zeg, had ik afgemeten hoeveelheid pinda's in bakje gedaan om gedurende de dag op te vreten..
t*ring zeg, had ik afgemeten hoeveelheid pinda's in bakje gedaan om gedurende de dag op te vreten..
En ja, ik hoor er nu ook bij
School heeft me verplicht facebook aan laten maken QQ
---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:55 ----------
Oh ja, en heb het nog geen ****ing week en m'n bish zit al te zeuren RELATIESTATUS UHHH?
Oh lollll