MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hmppppppfff

ben die kou nu al zat eigenlijk. terug naar 23graden dagen.

in mn nipple gesneden met scheermesje, steekgevoel is irritant

gozer die mij ongevraagd kwam spotten met DB shoulder press, terwijl ik met 46KG per hand bezig was.. werd er pis nijdig van omdat mijn arm al bijna een keer dubbelklapte, door een ongevraagde spot.. en dan is het dag BB voor minstens 6 maand als ik mijn arm breek. yes mad:mad:
6 maanden maakt niet uit hoor, paar naalden hier en daar en je bent weer de oude

t*ring zeg, had ik afgemeten hoeveelheid pinda's in bakje gedaan om gedurende de dag op te vreten..

Loop ik ff naar beneden zitten pa en ma beide uit dat bakje te vreten :o

Aghja roid rage.. kom gewoon niet tussen mij en mijn BB doelen. als iemand bij mij een blessure riskeert waardoor ik lange tijd eruit kan liggen, dan is de koek heeel gauw op:o maarja die gozer deed het ook niet expres.. werd ook niet boos, gewoon geirriteerd:p

Lol die gast spot jou ook voor ze lol als ik het was geweest had ik gezegd dat je het lekker uit kan zoeken :D

oh wacht laat maar. Ongevraagd :roflol: wtf zeg hahaha.

Of van die kerels als je precies op de helft van een gigantisch zware set db press zit naar je toe komen: Moet ik je spotten? En als je dan niet antwoord omdat je kop bijna ontploft van het gewicht en je je ademnhaling probeert te controleren ze door gaan, nou moet je geholpen worden? nou..nou.NOUUUU????

Ziet u niet dat ik bezig ben meneertje?

gozer die mij ongevraagd kwam spotten met DB shoulder press, terwijl ik met 46KG per hand bezig was.. werd er pis nijdig van omdat mijn arm al bijna een keer dubbelklapte, door een ongevraagde spot.. en dan is het dag BB voor minstens 6 maand als ik mijn arm breek. yes mad:mad:

misschien moet je gewichten pakken die je wel aan kan

:trollface:

hmmmm... niets beters dan na een zware schouder training, in bed met mijn laptop $100 verdienen:o:o

ik krijg mijn pakje van B&F en zak havermout is weer stuk !!!! GRRRRRRRRRRRR

• Like
Waarderingen: kix
En ja, ik hoor er nu ook bij :(

School heeft me verplicht facebook aan laten maken QQ

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:55 ----------

Oh ja, en heb het nog geen ****ing week en m'n bish zit al te zeuren RELATIESTATUS UHHH?

Oh lollll

En ja, ik hoor er nu ook bij :(

School heeft me verplicht facebook aan laten maken QQ

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 19:55 ----------

Oh ja, en heb het nog geen ****ing week en m'n bish zit al te zeuren RELATIESTATUS UHHH?

Oh lollll

:roflol:

Hoezo verplicht facebook aan te maken? Ik zou zeggen tief op

Ja ****ing jank marketing gedeelte. Eigenlijk is twitter ook verplicht. Zodat je leert om met social media om te gaan.

ach, moet dit jaar 52/60 studiepunten minimaal halen om door te gaan. Best grote eis dus ga er geen twee verspillen door niet mee te werken.

Terug
Naar boven