XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gaan we nu beginnen lullen op zinsbouw ??? Je snapt het toch?

ex-bish komt na zoveel maanden nog eens lastig doen.. heeft met de stand van de maan ofzo te maken begin ik te vermoeden

kix heb me dag verpest :mad:

dit,

als je je gewoon aan je bulkschema houdt en gewoon 4x traint per week ga je zoiezo fakking hard groeien. Lijkt me zo chill om gewoon 6-8kg pure spier te gainen in 1x

:roflol: waar baseer je dat op? Pull out of your arsery science?

Ik eet altijd iets te veel. Train 6x per week. Gewoon hard en ben nog nooit 6-8 kg droge massa aangekomen van een kuurtje hoor. Is gewoon bullshit.

Je gaat wat harder maar mensen overschatten het enorm. Echt enorm.

Als het zo makkelijk was hadden mensen met supergenen binnen een kuurtje of 6 (dus 3 jaar) pro status behaald.

nuja gast in men gym die gelijktijdig begon te trainen met mij, groeit wel als kool. toch wel ziek om te aan te zien. nuja de genen questie ishier ook wel van toepassing.

Ik eet altijd iets te veel. Train 6x per week. Gewoon hard en ben nog nooit 6-8 kg droge massa aangekomen van een kuurtje hoor. Is gewoon bullshit.

Als het zo makkelijk was hadden mensen met supergenen binnen een kuurtje of 6 (dus 3 jaar) pro status behaald.

challengeaccepted.jpg :trollface:

Inb4max die de ma van hoody verteld dat hoody kuurt

Hahaha idd! Zou ff mooi zijn, 8kg vvm aankomen en overhouden aan een kuurtje.. 8kg, dat zijn 8 pakken kipfilet, stelletje leiperikken :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 14:17 ----------

Jij gaat binnen 3 jaar voor pro? Oke challenge accepted

Mag niet van zn moeder..

Inb4max die de ma van hoody verteld dat hoody kuurt

te laat

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 14:18 ----------

Hahaha idd! Zou ff mooi zijn, 8kg vvm aankomen en overhouden aan een kuurtje.. 8kg, dat zijn 8 pakken kipfilet, stelletje leiperikken :roflol:

Mag niet van zn moeder..

sommige mensen zijn echt stupid :o

Ma die zit te zeuren.

Thank god for nummerherkenning :roflol:

Mag niet van zn moeder..

cry_baby.jpg

ik weet niet voor jouw maar als je als natty al goed traint en eet en dan juiced dan groei je ****ing 3-4x harder dus wondermiddel zijn het wel maar als je als een wijf eet en traint dan niet

Als je dat doet groei je helemaal niets en raak je eerder kwijt

Net weer van de SEH ... op dit moment konden ze op de foto's nog niet zien of er veel schade was in m'n knie ..
Heb nu zo'n sok om m'n been ..

Volgende week weer terug ...

Terug
Naar boven