AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Oom die gaat zeuren tegen mijn ma dat ik niet zoveel dingen moet kopen. Mijn ma die daarom op mij gaat zeuren waarna ik bij mijn oom ga vragen waarom hij zich daar druk om maakt. Wordt hij pissig dat mijn ma dat weer tegen mij zegt.

fl**ker gewoon op zeg :roflol: Had echt de neiging om naar hem te mailen of hij jelly was omdat ik een iPhone 5 heb besteld.

Oom die gaat zeuren tegen mijn ma dat ik niet zoveel dingen moet kopen. Mijn ma die daarom op mij gaat zeuren waarna ik bij mijn oom ga vragen waarom hij zich daar druk om maakt. Wordt hij pissig dat mijn ma dat weer tegen mij zegt.

fl**ker gewoon op zeg :roflol: Had echt de neiging om naar hem te mailen of hij jelly was omdat ik een iPhone 5 heb besteld.

22 jaar en een oom gaat zeuren wat jij koopt? Nice family bruh :roflol:

-Zusje loopt de hele tijd te zeiken/schelden over dat ik zo'n lul/slechte kleinzoon ben.
-Geef zusje paar harde klappen
-Krijg dikke straf.

Echt wtf parents?

Dat spreekt voorzich, je raakt alles kwijt wat je niet kunt onderhouden

Daarom maar veel denken hier ik neem roids hoef ik niks meer te doen en groei ik toch wel. Maar de werkelijkheid is dat roids je een raam bieden om te groeien, om gebruik te maken van dat raam moet je veel zwaarder trainen dan je gewend bent en zullen je trainingen zwaarder worden. (Had bijv nog spierpijn met benchen 7 dagen na t benchen) het is dus geen vakantie maar keihard werken als je alles optimaal doet mag je blij zijn met 4 kilo vvm. Hier zittenfiguren die zeggen oh die 6-8 kilo vvm die pak ik even. Gewoon dommigheid is dat slecht voor je mentaliteit ook.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 17:05 ----------

Probeer het eerst eens en kijk dan eens of je het echt wilt afdoen als iets eenvoudigs.

daarom maar veel denken hier ik neem roids hoef ik niks meer te doen en groei ik toch wel. Maar de werkelijkheid is dat roids je een raam bieden om te groeien, om gebruik te maken van dat raam moet je veel zwaarder trainen dan je gewend bent en zullen je trainingen zwaarder worden. (had bijv nog spierpijn met benchen 7 dagen na t benchen) het is dus geen vakantie maar keihard werken als je alles optimaal doet mag je blij zijn met 4 kilo vvm. Hier zittenfiguren die zeggen oh die 6-8 kilo vvm die pak ik even. Gewoon dommigheid is dat slecht voor je mentaliteit ook.

---------- post toegevoegd wed 26 sep 2012 om 17:05 ----------

probeer het eerst eens en kijk dan eens of je het echt wilt afdoen als iets eenvoudigs.

+1

'effe' 8 kilo vvm pakken :roflol: scheer je weg

haterafrican.jpg

4 scoops jack3d en voel me ****ed up:p

Terug
Naar boven