- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Haha je wilt niet weten hoe hard zyzz zelfs traindedie spierenvormen zijn erfelijk good luck with that?
aanhechtingen wel toch als ik me niet vergis ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha je wilt niet weten hoe hard zyzz zelfs traindedie spierenvormen zijn erfelijk good luck with that?

waar heb je het dan gekocht als je het voor 200 hebt dan? in before mn vader is steve jobs

Inb4 jongeman overlijdt aan overdosis pre-workout supplement.

T-mobile
---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 17:51 ----------
Als ik mijn fysiek nu vergelijk met zijn beginner pics komt t aardig overeen
Heb ook een aardig smalle bouw..
Ja oke maar ieder fysiek is anders. Zet zyzz naast 100 andere smal gebouwde afgetrainde gasten. Ziet er allemaal anders uit.

Xyzyx over een jaar ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nog steeds even lelijk![]()

Haar van een wijf onder m'n voorhuid en het was niet van m'n vriendin.
Mss zusje ?:S

had ik ook een x, had me srs een maand zorgen gemaakt of iemand mij zat te betasten in mijn slaap![]()

wwet je zelf ook niet dat je ****ing snel gewenning aan die shit hebt, na 1 training al daarom moet je het 1x per 3 weken ofzo nemen ookal neem je 10 scoops je voelt toch geen energie maar wel flinke side effectsHad er srs 6, nooit meer.. Heb nog een dichte pot staan en die laat ik lekker dicht.
wwet je zelf ook niet dat je ****ing snel gewenning aan die shit hebt, na 1 training al daarom moet je het 1x per 3 weken ofzo nemen ookal neem je 10 scoops je voelt toch geen energie maar wel flinke side effects