MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

waar heb je het dan gekocht als je het voor 200 hebt dan? in before mn vader is steve jobs

T-mobile

:trollface:

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 17:51 ----------

Haha je wilt niet weten hoe hard zyzz zelfs trainde :p die spierenvormen zijn erfelijk good luck with that?

Als ik mijn fysiek nu vergelijk met zijn beginner pics komt t aardig overeen :roflol:

Heb ook een aardig smalle bouw..

T-mobile

:trollface:

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 17:51 ----------

Als ik mijn fysiek nu vergelijk met zijn beginner pics komt t aardig overeen :roflol:

Heb ook een aardig smalle bouw..

Ja oke maar ieder fysiek is anders. Zet zyzz naast 100 andere smal gebouwde afgetrainde gasten. Ziet er allemaal anders uit.

Haar van een wijf onder m'n voorhuid en het was niet van m'n vriendin.

Mss zusje ?:S

Had er srs 6, nooit meer.. Heb nog een dichte pot staan en die laat ik lekker dicht.
wwet je zelf ook niet dat je ****ing snel gewenning aan die shit hebt, na 1 training al daarom moet je het 1x per 3 weken ofzo nemen ookal neem je 10 scoops je voelt toch geen energie maar wel flinke side effects

wwet je zelf ook niet dat je ****ing snel gewenning aan die shit hebt, na 1 training al daarom moet je het 1x per 3 weken ofzo nemen ookal neem je 10 scoops je voelt toch geen energie maar wel flinke side effects

Ja dat snap ik. Maar op een of meerdere scheppen voel ik niks, dus vandaar dat ik meer nam. Maar die sides zijn het niet waard, wil wel gewoon kunnen eten na de training.

Terug
Naar boven