Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest eigenlijk nof buikspieren trainen en studeren

ga weg , ectoDat dere warme douche hnnnggg. Kan wel goed voelen dat me lichaam er ff doorheen zit. Maandag weer. Truste

HAHAHHAHAAHAHAhahahahahahahaha ha hahaha ha hi ha hmm
65 kilo
http://www.myfacewhen.net/uploads/3782-feels-bad-man.jpg
hoe lang ben jeDafuq mijn niet trainende kotmaat ( traint wel eens in de zomermaanden ) weegt 65 bij 1.75 en staat wss buffer en droger dan jouw. Meer trainen, minder trollen op DBB.
. Maar goed, ik heb nooit uitstekende ribben gehad of wat dan ook terwijl sommige die meer wegen er een stuk magerder uit zien. Ach 1e 3 maanden bijna 10 kilo aangekomen, afgelopen maand 1.5 kilo (begonnen met school dus moeten aanpassen aan schoolritme, maaltijden gemist waardoor het minder goed ging maar goed.. )Om 3 uur in slaap gevallen en vervolgens alles van de olympia gemist![]()

ik hoor alleen maar excuses ..Ik sta opzich best wel droog hoor, schat zo 10%..
En je kan niet de hele dag door trainen, daarnaast is t probleem is meer eten. Maar goed, ik heb nooit uitstekende ribben gehad of wat dan ook terwijl sommige die meer wegen er een stuk magerder uit zien. Ach 1e 3 maanden bijna 10 kilo aangekomen, afgelopen maand 1.5 kilo (begonnen met school dus moeten aanpassen aan schoolritme, maaltijden gemist waardoor het minder goed ging maar goed.. )