XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:fuu:

Nu willen we weten ook wie 2000 was :(

Whats app storing..gruwelijk irritant.

Is al gefixed.

Zwangere vrouwen

Ze zijn al walgelijk op zich, maar als ze ook nog met hun buik bloot lopen moet ik helemaal braken.

Zwangere vrouwen

Ze zijn al walgelijk op zich, maar als ze ook nog met hun buik bloot lopen moet ik helemaal braken.

dat en je wordt verondersteld als man om een zwangere vrouw "mooi" te vinden :D

opgezwollen van teen tot hoofd en bij sommige heb je nog het ongeluk dat ze de hele dag door willen coïtusen

pff maag begint weer, heb wat rijstebloem+whey+melk gegeten opeens kots ik het eruit, zonder voedsel zitten trainen en echt fullsquat gedaan totdat me reet bijna de grond aan raakt opeens begint me ****ing oog te trillen wtf?

pff maag begint weer, heb wat rijstebloem+whey+melk gegeten opeens kots ik het eruit, zonder voedsel zitten trainen en echt fullsquat gedaan totdat me reet bijna de grond aan raakt opeens begint me ****ing oog te trillen wtf?

Overbelast zenuwstelsel kan zenuwtrekjes veroorzaken..

Zelf heb ik ook last van trillende benen als ik ga deadliften na het squatten..

Lekker man:o

Je oog is gewoon door carb tekort. heb t ook wel is gehad

normaal heb ik altijd wat steken in mn knie maar vandaag had ik er geen last van, full squat is ****ing lekker jonge hnnng (srs) maar ik zweer het je ik was bijna flauwgevallen heb net wat kunnen vasthouden anders was ik er geweest

Heb t ook elke training weer. Snel zitten of ergens aan vasthouden na squat/deadlift anders ga ik echt neer.

Je had gewoon een ''Bieber Fever''

:trollface:

Laatst bewerkt:
honger en zin in mcdonalds ;@
ff 2-4 week cut ingezet

Terug
Naar boven