Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Omdat je verkouden bent train je al 5 dagen niet meer?

nee sinds vrijdag niet meer :(. heb zondag maar overgeslagen voor de zekerheid. Zit te denken of ik rug (zondag) vandaag inhaal of gewoon een weekje oversla want heb wel gvd veel zin om vanavond borst te gaan trainen met 3 scoops noxi en daarna flex in het zwembad.

Waarom na ziek te zijn geweest gelijk trainen met noxi?

hoe laat trainen jullie eigenlijk altijd

ik train altijd rond 2-3 uur 's middags en vroeger altijd om 10u 's avonds.. heb nog nooit rond 5u getraind. weet niet of het dan druk is of niet. ;p

altijd savonds
altijd

Bij mij is t altijd rustig :roflol:

Maar 5 uur is etenstijd lijkt mij, je kan kijken of het dan rustig is.. Lijkt me wel eigenlijk

Waarom na ziek te zijn geweest gelijk trainen met noxi?

Waarom niet?

Altijd knetterharde pomp met noxi en zelf bij de laatste set v/d training nog een pr willen halen.

Dikke brainparty altijd, enige nadeel is dat je de komende 20uur niet meer in slaap kunt komen.

nee sinds vrijdag niet meer :(. heb zondag maar overgeslagen voor de zekerheid. Zit te denken of ik rug (zondag) vandaag inhaal of gewoon een weekje oversla want heb wel gvd veel zin om vanavond borst te gaan trainen met 3 scoops noxi en daarna flex in het zwembad.

Ik zou ofwel meteen een weekje rust nemen of er gewoon weer proberen invliegen. Keertje goed gaan lopen kan ook goed zijn tegen een verkoudheid.

zelf intraveneus injecteren is echt facking k*t

Ik zou ofwel meteen een weekje rust nemen of er gewoon weer proberen invliegen. Keertje goed gaan lopen kan ook goed zijn tegen een verkoudheid.

Ja zit nog te twijfelen tussen een paar dingen;

Of ik ga trainen en dan
Rug - Kort maar krachtig & Cardio + Sauna / Stoombad
Borst - Knetterhard trainen + sauna / stoombad maar wel k*t slapen

Of ik ga niet en neem rust.

Even kijken hoe me maaltijd straks valt, heb vannacht wel goed geslapen dus aan slaap geen tekort.

Moeder ziek

Ik ga niet :o.

Woensdag weer.

Lekker vroeg naar bed, maar eerst nog een cardio sessie tussen de lakens :o

lief dagboek

vandaag heb ik voor de tweede keer de ov chipkaart gebruikt.. alleen vergat ik bij het overstappen uit te checken zodat ik niet meer kon inchecken bij de volgende bus. moest mamma opbellen om mij te halen. FML.

lief dagboek

vandaag heb ik voor de tweede keer de ov chipkaart gebruikt.. alleen vergat ik bij het overstappen uit te checken zodat ik niet meer kon inchecken bij de volgende bus. moest mamma opbellen om mij te halen. FML.

Raar dat je niet kon inchecken, bij mij kon dit altijd wel, ook na falen met uitchecken (ik ga alleen bijna nooit naar college, dus kan zijn dat het dit jaar anders is).

OT: Al 1 1/2 week opgejaagd gevoel bij m'n hart :(

Raar dat je niet kon inchecken, bij mij kon dit altijd wel, ook na falen met uitchecken (ik ga alleen bijna nooit naar college, dus kan zijn dat het dit jaar anders is).

OT: Al 1 1/2 week opgejaagd gevoel bij m'n hart :(

ik weet het ook niet zeker.. maar er stond saldo ontoereikend, heb een abbonement dus waarschijnlijk kan je die niet gebruiken met een negatief saldo.. was wel ff pissig zeg wil je gewoon naar school sta je daar je kan niks :o

ik weet het ook niet zeker.. maar er stond saldo ontoereikend, heb een abbonement dus waarschijnlijk kan je die niet gebruiken met een negatief saldo.. was wel ff pissig zeg wil je gewoon naar school sta je daar je kan niks :o

Als je saldo negatief is kan je hem niet meer gebruiken nee, staat los van het vergeten uit te checken. :)

Met bus -5, en met trein -10 oid.

had vandaag met zon turk afgesproken in de gym dat hij kamagra voor me had, is die turk er niet. Beter is hij er morgen wel :fuu:

Terug
Naar boven