Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De t*ring.. Hechtingen laten los (verstandskies laten trekken) en het is dus niet genezen..gat in mijn kaak/wang.
Zucht..Morgen de tandarts maar bellen.
Oplosbare hechtingen.. Laten meestal na een week los. Ik ben 9 dagen geleden geholpen.Ben je wel laat mee zeg, meestal verwijderen ze die toch al veel eerder?

Ik heb srs redelijk veel last gehad van die wondjes. Niet pijnlijk, maar wel irritant.Oplosbare hechtingen.. Laten meestal na een week los. Ik ben 9 dagen geleden geholpen.

vanmiddag met kleren voor de grap gewogen, 86.1.. feelsgoodbrah
Netjes maat, maar je vp is nu toch rond de 18%? Ben benieuwd hoe je fysiek er aankomende zomer uitziet met laag vp, of blijf je doorbulken?
nee denk dat ik begin volgend jaar een korte cut doe, 19 naar 15 ofzo zou ik al heel chill vinden.
Kan je geen karma geven, maar moest irl lachen
---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 21:47 ----------
Ik heb srs redelijk veel last gehad van die wondjes. Niet pijnlijk, maar wel irritant.
Los vlees, kleine bloedingen en zelfs (ik denk) etter dat eruit kwam![]()

Lekkahh... Beetje graflucht ook dus? Heb ik wel last van i.i.g.Las op een site voor tandheelkunde dat dat ook van de hechtingen kan komen.inb4 puberhumor/slecht geintjes![]()

Bij jou komt er dus nu stank tussen alle lippen uit
Geintje, wel k*t voor je

Jep, er kwam een lekkere riool lucht uit! En de smaak was niet veel beterLekkahh... Beetje graflucht ook dus? Heb ik wel last van i.i.g.Las op een site voor tandheelkunde dat dat ook van de hechtingen kan komen.inb4 puberhumor/slecht geintjes![]()

Jep, er kwam een lekkere riool lucht uit! En de smaak was niet veel beter
Achja, gewoon de hele dag kauwgom eten![]()

Af en toe moet je eens serieus zijnHad eigenlijk iets anders verwacht van jou, valt me nog mee![]()

Jep, er kwam een lekkere riool lucht uit! En de smaak was niet veel beter
Achja, gewoon de hele dag kauwgom eten![]()
Blarg, artikel schrijven van 500woorden maar zo weinig motivatie
En wil trainen maar al 5 dagen schijtverkouden