AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hee suwardi

Na 2 dagen rust (vandaag dag 3) nog steeds die vreemde prikkels in mijn pols wanneer deze enigszins belast wordt. FFS.

facebook steunt me niet in het dik worden...

krijg de hele tijd ads van '' val 10kg af in 4 weken''
fuuuuu facebook

Karma voor de persoon die een goede torrent vindt van 'friends season 8' !!!!
Piratbay is down en vind geen goede link :(

Reden allemaal paupers die niet durfden in te halen achter een trekker, dus ik dacht **** dit, haal die hele rij auto's in + trekker.

Terwijl ik bezig ben opeens: Flits

tumblr_lqnxrk6ERg1qhfn6b.jpg

Reed iets van 120 terwijl je er 50 mocht volgens mij..

Gelukkig haalde ik lui in -> andere auto's op foto -> bezwaar maken dat niet duidelijk is welke het hardste reed -> kwijtgescholden, klaar.

Vrijdag weer naar het ziekenhuis, MRI scan...

En ben bezig met m'n Paper, maar kom er echt niet verder mee ... beroerd ... morgen hardcopy inleveren ... maar dat gaat 'm echt niet worden

Reden allemaal paupers die niet durfden in te halen achter een trekker, dus ik dacht **** dit, haal die hele rij auto's in + trekker.

Terwijl ik bezig ben opeens: Flits

http://media.tumblr.com/tumblr_lqnxrk6ERg1qhfn6b.jpg

Reed iets van 120 terwijl je er 50 mocht volgens mij..

Gelukkig haalde ik lui in -> andere auto's op foto -> bezwaar maken dat niet duidelijk is welke het hardste reed -> kwijtgescholden, klaar.

:roflol:

je pa betaalt t wel, no worries

:roflol:

Was met eigen auto :o

En mijn ouders betalen boetes niet..

Wel ironisch dat ik altijd geflitst word op plekken waar ik normaal nooit rij.. Afgelopen paar weken elke x via snelweg gereden, nu binnendoor om te kijken of t sneller is en gelijk geflitst. Ben nog nooit geflitst op een plek waar ik normaal rij :o

Terug
Naar boven