dutchdragon81
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 14%
Waarom dan pas?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maargoed dat we niet 5 maanden geleden een discussie hadden, toen woog ik namelijk 100kg, helaas ging ik voor de snelle manier van afvallen en niet gewoon cutten.
Dus eigenlijk ben ik wel tevree met mijn stats.. Ik zal misschien naar de 80 kg gaan maar niet hoger, wel nog droger. Maar goed over een half jaar houden we onze stats weer ff naast einander, deal?

Gaylords van de belastingdienst. Vorige week kreeg ik een aanmaning van 154 euro en vandaag eentje van 1895 euro, val lekker kapot in jullie marmeren kasteel, k*t ambtenaren!

vandaar dat ik morgen dan ook rug ga doenJa, er is nu idd een hoop duidelijk:
Ik reply al de hele tijd tegen een zwakzinnige :screwy:
Ik gaf mijn advies op jouw vraag, of jij mijn, peanuts of iemand anders zijn advies volgt moet je zelf weten.
Als je nu al loopt te mekkeren over je Tri's dan zal het morgen nog erger zijn en je dus weet met hetzelfde probleem zitten. Maarruh succes ermee pik![]()

a: je neemt jezelf gewoon te serieus want anders zou je er de humor van inzien en gewoon eens gelachen hebben. Ipv een uur zitten zoeken naar een comeback die uiteindelijk nog 5 trappen lager stond dan "wat je zegt ben je zelf"En die zelfmoord opmerking is a: triest
En b : onmogelijk want je zal waarschijnlijk spierpijn hebben dan, en dan gaat t niet

vandaar dat ik morgen dan ook rug ga doen
a: je neemt jezelf gewoon te serieus want anders zou je er de humor van inzien en gewoon eens gelachen hebben. Ipv een uur zitten zoeken naar een comeback die uiteindelijk nog 5 trappen lager stond dan "wat je zegt ben je zelf"
Maar net zoals alle ouwe zakken is de optie tot beetje zelfspot bij jou duidelijk ver te zoeken
b: als ik aan de vereisten om zelfmoord te plegen voldoe (er zo bijstaan op mn 31) train ik niet dus je punt gaat niet op![]()
zou mss meer pijn doen als we niet al bijna gelijk opliepen op dit moment![]()

A: veel mensen die het daar niet met je eens zijnA: nee je bent niet grappig en wellicht is zelfspot bij 'oudjes' te zoeken, de 'jonkies' missen respect voor anderen
B: of je traint niet goed
en respect is niets meer dan mensen iets naar de mond praten omdat je weet dat ze zwak zijn en niet in de echte wereld leven, maar in de sprookjeswereld die hen van kleins af aan werd voorgeschetst, en vervolgens het niet aankunnen om als een echt persoon behandeld te worden. Best schattig nog op een zekere manier, maar op internet doe ik er al zeker niet aan mee, soms heb ik er al moeite genoeg mee om er aan mee te doen IRL 
:
+

niet genoeg om relevant te zijn zoals bij een benchpress alleszinsJa je rug morgen, want met deadliften train je alleen je rug en doen je triceps en benen niets :banghead:

heb nog maar 3 maanden training nodig in een tijdspanne van 8,2 jaar om er niet zo bij te staan op mn 31, dus dat lukt welJe kijkt maar pik, veel succes met je doelen en je leven (korte leven als je geen progressie hebt)
17je snapt het blijkbaar niet, het boeit niet als je eerst een papz*k van 100kg was, al was je over x aantal maanden een ripped mofo van 120kg@4%, en het boeit ook niet hoe mijn stats zich verhouden tot die van jou, al was ik over 6 maanden terug een ecto van <60kg
het punt is: ik zei: "als ik er ZO (=31j 1m79, 76kg, 14%) op mijn 31 uitzie, pleeg ik zelfmoord" en ga dus zeker niet jouw random verzonnen advies boven dat van peanuthead verkiezen, iemand die op zn 16 al een over 9000x zo sterk fysiek heeft dan jij.
nu duidelijk misschien? -_-'

+- dezelfde als de mijne!!! Daten?

Het is met dubbel T, dat doe je fout. En het is secret, en geen sycret. Dat doe je ook fout. En tja qua squatten, flinke stap lichter en rustig opbouwen in een paar weken?
OT; Lekker in de pauze een rondje lopen door het dorp, BEGINT HET ****ING HARD TE STORMEN. Ik ben nat. Ik haat regen.

i i follow
i follow you
fukkkkkk liedje in mijn kop
Ok de dubbel T over het hoofd gezien, maar mijn username is normaal altijd Topsy Cret, als je het opleest klinkt het inderdaad als Topsecret, dát is de bedoeling ervan, het is bewust niet geschreven als Topsycret
de pijn in mijn hamstring is nu zo goed als weg, veilig om morgen nog een poging te wagen met een nog uitgebreidere warming up?

Hahaha okay, Topsy Cret, dan snap ik het
Als je pijnvrij bent zou je voorzichtig kunnen proberen ja, goed opwarmen en kleine stapjes maken in gewicht.
---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 15:35 ----------
Zeg, gaan jullie even privé verder, dank je.
Variatie op het nummer, een keer van iemand anders gehoord krijg je niet meer uit je hoofd als je dat nummer luistert..