- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Hier schijnt het zonnetje. Problemen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Skippenik heb gisteren benen en triceps samen getraind, nu kan ik rug niet trainen want geen deadlift, en borst/schouders niet want triceps branden hard
gym skippen, of enkel biceps en buik doen?![]()

ok

dacht rug en biceps te doen, compleet vergeten dat ik deze week moet deadliftenSkippen
Waarom train je benen en triceps?
Had je er gisteren niet aan gedacht dat je dan vandaag niets meer kon doen?

Zit ie dan niet standaard in jouw schema?ok
dacht rug en biceps te doen, compleet vergeten dat ik deze week moet deadliften![]()

Is dat zo?! , als de vraagsteller nu al geen borst wil/kan trainen omdat zijn tricepjes 'branden' , hoe zal dat morgen gaan dan, als hij nog meer spierpijn heeft?
Dan is wordt t sowieso geen deadlift voor hem.
Ikzelf hou sowieso altijd 1 dag rust ertussen dus train meestal op de dag van mijn heftigste spierpijn, and you know what? I freaking love it.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Stats: M 31j 1m79 76kg 14%
als ik er zo bij sta op mn 31 pleeg ik zelfmoord![]()
Is dat zo?! , als de vraagsteller nu al geen borst wil/kan trainen omdat zijn tricepjes 'branden' , hoe zal dat morgen gaan dan, als hij nog meer spierpijn heeft?
Dan is wordt t sowieso geen deadlift voor hem.
Ikzelf hou sowieso altijd 1 dag rust ertussen dus train meestal op de dag van mijn heftigste spierpijn, and you know what? I freaking love it.

Stats: M 31j 1m79 76kg 14%

sta om 8 uur in de gym, squats, bench en deadlift op het schema (wou beginnen met Rippetoe)
Eerst goed opgewarmd voor squats; eerst bodyweight lunges, dan alles flink strekken, squaten op bodyweight, squaten met alleen de stang (knie van vorige blessure na mijn eerste keer squaten protesteert lichtelijk), nog een keer rekken en strekken.
Ik gooi er wat gewicht op, geen last van mijn knie dus dat is mooi!!
5de rep hatseflats mijn hamstring begeeft het, doet nu fúcking pijn!!!
daarna alleen nog maar 5x5 gebencht en nog 2 borstoefeningen gedaan, deadliften lukte ook niet meer
WAT DOE IK FOUT MET HET SQUATEN?!?
Stats: M 31j 1m79 76kg 14%

Ik heb je net ook maar ff gecheckt... Ik denk dat je blij mag zijn als je mijn stats haalt op je 31![]()
Maar ik wens je alle geluk met je doelen, want jezelf wat aandoen terwijl jij zo een aangename karakter hebt, moet je natuurlijk niet doen![]()

Dan hebben we nu wat leuks om over een half jaar naar uit te kijken...
Dan vergelijken we opnieuw![]()
kunnen we dan ook buttcoïtusen?