XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

scared.jpg

Moest om half 12 beginnen op het werk, kom ik om 11:25 ongeveer aan. Valt om 11:30 de stroom in het hele dorp uit, kon ik gelijk weer naar huis... :(

Engels Proeftoets moeten maken.. Mag mobiel er bij al woordenboek :roflol:

ik heb gisteren benen en triceps samen getraind, nu kan ik rug niet trainen want geen deadlift, en borst/schouders niet want triceps branden hard :(

gym skippen, of enkel biceps en buik doen? :o
Skippen

Waarom train je benen en triceps? :scratch:
Had je er gisteren niet aan gedacht dat je dan vandaag niets meer kon doen?

Quads hams en kuiten zijn al 3 spiergroepen en daar pak jij nog eens triceps bij?? Why xD en Pak je dan wel genoeg volume op je benen.

Pinda heeft meer verstand van trainen dan jij :D

Is dat zo?! , als de vraagsteller nu al geen borst wil/kan trainen omdat zijn tricepjes 'branden' , hoe zal dat morgen gaan dan, als hij nog meer spierpijn heeft?

Dan is wordt t sowieso geen deadlift voor hem.

Ikzelf hou sowieso altijd 1 dag rust ertussen dus train meestal op de dag van mijn heftigste spierpijn, and you know what? I freaking love it.

Is dat zo?! , als de vraagsteller nu al geen borst wil/kan trainen omdat zijn tricepjes 'branden' , hoe zal dat morgen gaan dan, als hij nog meer spierpijn heeft?

Ikzelf hou sowieso altijd 1 dag rust ertussen dus train meestal op de dag van mijn heftigste spierpijn, and you know what? I freaking love it.

Stats: M 31j 1m79 76kg 14%

als ik er zo bij sta op mn 31 pleeg ik zelfmoord :)

blablabla did not read :D

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 13:17 ----------

Dat is wel een brug te ver :roflol:

Cool! Stuur me een berichtje als het zover is, wanna see :thumbup:

sta om 8 uur in de gym, squats, bench en deadlift op het schema (wou beginnen met Rippetoe)

Eerst goed opgewarmd voor squats; eerst bodyweight lunges, dan alles flink strekken, squaten op bodyweight, squaten met alleen de stang (knie van vorige blessure na mijn eerste keer squaten protesteert lichtelijk), nog een keer rekken en strekken.
Ik gooi er wat gewicht op, geen last van mijn knie dus dat is mooi!!
5de rep hatseflats mijn hamstring begeeft het, doet nu fúcking pijn!!!
daarna alleen nog maar 5x5 gebencht en nog 2 borstoefeningen gedaan, deadliften lukte ook niet meer :(

WAT DOE IK FOUT MET HET SQUATEN?!?

Het is met dubbel T, dat doe je fout. En het is secret, en geen sycret. Dat doe je ook fout. En tja qua squatten, flinke stap lichter en rustig opbouwen in een paar weken?

OT; Lekker in de pauze een rondje lopen door het dorp, BEGINT HET ****ING HARD TE STORMEN. Ik ben nat. Ik haat regen.

Ik heb je net ook maar ff gecheckt... Ik denk dat je blij mag zijn als je mijn stats haalt op je 31 :p

Maar ik wens je alle geluk met je doelen, want jezelf wat aandoen terwijl jij zo een aangename karakter hebt, moet je natuurlijk niet doen :rolleyes:

Ik heb je net ook maar ff gecheckt... Ik denk dat je blij mag zijn als je mijn stats haalt op je 31 :p

Maar ik wens je alle geluk met je doelen, want jezelf wat aandoen terwijl jij zo een aangename karakter hebt, moet je natuurlijk niet doen :rolleyes:

zou mss meer pijn doen als we niet al bijna gelijk opliepen op dit moment :rolleyes:

Dan hebben we nu wat leuks om over een half jaar naar uit te kijken...

Dan vergelijken we opnieuw :)

Maargoed dat we niet 5 maanden geleden een discussie hadden, toen woog ik namelijk 100kg, helaas ging ik voor de snelle manier van afvallen en niet gewoon cutten.

Dus eigenlijk ben ik wel tevree met mijn stats.. Ik zal misschien naar de 80 kg gaan maar niet hoger, wel nog droger. Maar goed over een half jaar houden we onze stats weer ff naast einander, deal?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven