MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Betalen jij :trollface:

Ach, bekijk het positief, hoe meer je moet betalen hoe meer je verdiend hebt :roflol:
Nee k*t volgens hun heb ik ten onrechte geld ontvangen en dat willen ze nu graag terug. Klopt geen reet van volgens mij, zal dinsdag eens een bezoek aan ze brengen. Klopt het wel dan schijt ik hun hele wc onder.

Maandag chili con carne dag.

A: veel mensen die het daar niet met je eens zijn:o en respect is niets meer dan mensen iets naar de mond praten omdat je weet dat ze zwak zijn en niet in de echte wereld leven, maar in de sprookjeswereld die hen van kleins af aan werd voorgeschetst, en vervolgens het niet aankunnen om als een echt persoon behandeld te worden. Best schattig nog op een zekere manier, maar op internet doe ik er al zeker niet aan mee, soms heb ik er al moeite genoeg mee om er aan mee te doen IRL :o

Je snapt wellicht niet wat ik hier allemaal mee bedoel, dus een concreet voorbeeld van het resultaat om het een beetje makkelijker te maken:kiss::
random dbber zegt tegen dutchdragon: "als ik er zoals jou uitzie op mn 31 pleeg ik zelfmoord" -> dutchdragon: :janken:+:mad:

random dbber zegt tegen Angelus: "als ik er zoals jou uitzie op mn 22 pleeg ik zelfmoord" -> Angelus: :roflol:

B: sense... it makes none!

niet genoeg om relevant te zijn zoals bij een benchpress alleszins:rolleyes:

heb nog maar 3 maanden training nodig in een tijdspanne van 8,2 jaar om er niet zo bij te staan op mn 31, dus dat lukt wel: thumbs:

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 15:02 ----------

1,86m, 84kg, 15%

Dat zie je verkeerd, ik hoef niet dat iemand met me mee praat en ik zwak :roflol:(<--dit was wel lachwekkend en je opmerking "ik date geen ecto's" ook)

Respect is anderen niet kleineren, mensen in hun waarde laten, gewoon normaal doen etc.

"op internet doe ik er al zeker niet aan mee " = Internetheld

Als je niets van andere mensen hun leven afweet moet je lekker je commentaar voor je houden.

Je bent zeker niet beter dan anderen dus gedraag je ook niet zo!

Ik hoop dat als je al de 31 haalt, je je leven op orde hebt zoals ik en je karakter in positieve zin veranderd, want als je blijft zoals je nu bent voorzie ik een eenzaam leventje voor je, wel gespierd natuurlijk :rolleyes:

Nou hou ik er maar mee op want heb me laten verlagen tot jouw niveau...

Prettig weekend

@dutchdragon
zou je niet teveel aantrekken van "Loptr". Hij is een van de meest trieste personen die ik ooit heb mee mogen maken, ongetwijfeld. Hij is alleen maar bezig met afkraken etc van andere mensen op dit forum zodat hij zichzelf beter voelt.

@dutchdragon
zou je niet teveel aantrekken van "Loptr". Hij is een van de meest trieste personen die ik ooit heb mee mogen maken, ongetwijfeld. Hij is alleen maar bezig met afkraken etc van andere mensen op dit forum zodat hij zichzelf beter voelt.

Hij heeft daar ieder geval geen kloon voor nodig

dude

ga naar de KFC en eet z'n hele bucket op, epic

KFC is idd 100 x beter dan de mac maar helaas geen KFC drive in hiero en om nou de stad in te lopen.... nahhhh dan maar maccie..

Heb btw die nieuwe mc mood op, bagger zooi... droge rotzooi is het

I'm a one man army, crap challenge accepted.

No pics no proof

disgonbgudgif.gif

iemand is gaan lopen met mijn pakje van B&F , heb gans mijn straat gedaan bij elk buur geweest Niks !!

pakje is afgeleverd en getekend !! Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck

en je punt is? Ik kraak niemand af. Nog steeds boos omdat ik je een f**got heb genoemd met je homofiele posts in het PUA topic?

Oh nee hoor:p

Vroeg me alleen af waarom je dat niet met je originele account tegen hem zei.

Daarnaast is Loptr niet altijd negatief :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 16:17 ----------

iemand is gaan lopen met mijn pakje van B&F , heb gans mijn straat gedaan bij elk buur geweest Niks !!

pakje is afgeleverd en getekend !! Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck

Volgende x aangeven dat ze m alleen bezorgen op aangegeven adres.

Snap niet waarom je zo'n pakketje zou jatten :o

Misschien bij de post navraag doen welk adres hij bezorgd is, meestal doen ze zo'n briefje in de bus toch?

@dutchdragon

Kun je em ook niet echt kwalijk nemen, is vrij normaal met Asperger.

als je niet aanwezig bent krijg je een briefje in de bus

Oh nee hoor:p

Vroeg me alleen af waarom je dat niet met je originele account tegen hem zei.

Daarnaast is Loptr niet altijd negatief :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 16:17 ----------

Volgende x aangeven dat ze m alleen bezorgen op aangegeven adres.

Snap niet waarom je zo'n pakketje zou jatten :o

Misschien bij de post navraag doen welk adres hij bezorgd is, meestal doen ze zo'n briefje in de bus toch?
ik bestel al jaren ik weet nou hoe het werkt
ik heb niks in mijn bus gekregen en heb al een mail naar de post gestuurt zonder antwoord, zat voor 170euro aan supss ! !!
en was de ganse dag thuis !

KFC is idd 100 x beter dan de mac maar helaas geen KFC drive in hiero en om nou de stad in te lopen.... nahhhh dan maar maccie..

Heb btw die nieuwe mc mood op, bagger zooi... droge rotzooi is het

Idd die k*tmacs zijn overal, en er is maar 1 KFC bij ons in de hele stad. :mad:

Net als burger king die zijn er ook te weinig, ze zijn beiden beter dan de mac.

ik bestel al jaren ik weet nou hoe het werkt
ik heb niks in mijn bus gekregen en heb al een mail naar de post gestuurt zonder antwoord, zat voor 170euro aan supss ! !!

Ik zou gewoon naar postkantoor gaan en eisen dat ze duidelijkheid geven over adres en handtekening laten zien. Daarnaast bonnetje mee nemen:

Kiezen voor Aangetekend Pakket is kiezen voor extra zekerheid. U verhoogt de verzekerde waarde van uw pakket voor verlies of beschadiging tot € 500 per zending.

Terug
Naar boven