- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach, voelde je je gekleineerd? voelde je je in je waarde aangetast? moeten de gemene jongens van dbb gewoon normaal doen lieverd?Respect is anderen niet kleineren, mensen in hun waarde laten, gewoon normaal doen etc.
Dat zie je verkeerd, ik hoef niet dat iemand met me mee praat en ik zwak(<--dit was wel lachwekkend en je opmerking "ik date geen ecto's" ook)

De humor lag m er net in de extremiteit van mijn uitspraak, maar als ik m zo moet uitleggen is het niet leuk meer.

"...Maw: ik maakte een grapje (wat overduidelijk was aan de 'over the top'-heid van die uitspraak) en vervolgens val jij me persoonlijk aan met aannames terwijl je niets van me afweet en toon je duidelijk een gebrek aan respect.Als je niets van andere mensen hun leven afweet moet je lekker je commentaar voor je houden.

Kun je em ook niet echt kwalijk nemen, is vrij normaal met Asperger.
(srs though)Ik zou gewoon naar postkantoor gaan en eisen dat ze duidelijkheid geven over adres en handtekening laten zien. Daarnaast bonnetje mee nemen:
ow shit ze zijn net pakje komen brengen TNT dus niks met post te maken
hij gooide dit gewoon voor mijn deur en was direct weg zonder handtekening of niks Wtf ...

Het is wel altijd dezelfde gozer in je buurt die bezorgd, dus anders effe een klacht indienen!
Zelf gelukkig geen problemen mee, die van onze buurt is wel relax.

Beunhazen die gelijk overal zelf handtekening zetten zodat ze dat later niet meer hoeven te vragen aan de deur.
Eigenlijk is het wel triest dat het begrijpelijk is omdat die lui ziekelijk veel weg moeten brengen in ontzettend weinig tijd.
Het is nog geen dinsdag zyxyzyxyxz. Zal zeker, mocht het zo ver komen, een pic maken van mijn kunstzinnige verfraaing van hun sanitair.
Het is nog geen dinsdag zyxyzyxyxz. Zal zeker, mocht het zo ver komen, een pic maken van mijn kunstzinnige verfraaing van hun sanitair.

Wordt denk ik pizza. Of ik loop gewoon heel de winkel rond of er nog iets lekkers is

weer wat geleerdKun je em ook niet echt kwalijk nemen, is vrij normaal met Asperger.
verklaart wel een hoop

Wordt denk ik pizza. Of ik loop gewoon heel de winkel rond of er nog iets lekkers is![]()

iemand is gaan lopen met mijn pakje van B&F , heb gans mijn straat gedaan bij elk buur geweest Niks !!
pakje is afgeleverd en getekend !! Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck