AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

"Gecondoleerd" is juist de beste optie als je de persoon niet al te goed kent, knuppel. Ik begin allergisch voor jou te worden inmiddels. Ik dacht jou te zien trouwens vandaag, maar toen realiseerde ik me dat jij nog vwo doet en dus niet op een universiteit rondloopt.

Gecondoleerd Logical.

Ik had je nu met alle liefde gevraagd wat voor vrouw het was aangezien je duidelijk oprecht bedroefd bent om het overlijden van die vrouw.

Maar omdat dat eigenlijk wel respectloos is tegenover zijn oma zal ik hier van af zien.:)

Ik hou het bij sterkte omdat ik zijn oma nooit gekend heb en niet bedroeft ben om haar overlijden. Triest is wel dat iemand een dierbare verloren is en daarom sterkte met t verwerken.

Gecondoleerd Logical.
Om zoiets moet je gewoon nooit grapjes maken. Dat kan alleen als je de overledene goed hebt gekend.

ik heb het toch niet over de wereld verbeteren, dat haal ik alleen aan omdat jij erover begint, komt er op neer dat je niet van die lompe grappen moet maken over overleden familieleden van members, de argumentatie daarachter maakt mij geen **** out. als je het allemaal zon onzin vind dat condoleren hou dan ook gewoon die ecto mond van je dicht

ik heb het toch niet over de wereld verbeteren, dat haal ik alleen aan omdat jij erover begint, komt er op neer dat je niet van die lompe grappen moet maken over overleden familieleden van members, de argumentatie daarachter maakt mij geen **** out. als je het allemaal zon onzin vind dat condoleren hou dan ook gewoon die ecto mond van je dicht

Als je goed las had je kunnen lezen dat ik het woord gecondoleerd niet passend vind.

Maar goed, overduidelijk ben jij gewoon een hypocriet persoon aangezien je op t puntje van je stoel zit als iemand een flauwe grap maakt, niet eens persoonlijk of wat dan ook.. Terwijl t je geen worst boeit wanneer mensen een 15 jarig meisje een aandachtsslet noemen omdat ze zelfmoord gepleegd had.

Heel jammer iWJ, had je hoger ingeschat.

Als je goed las had je kunnen lezen dat ik het woord gecondoleerd niet passend vind.

Maar goed, overduidelijk ben jij gewoon een hypocriet persoon aangezien je op t puntje van je stoel zit als iemand een flauwe grap maakt, niet eens persoonlijk of wat dan ook.. Terwijl t je geen worst boeit wanneer mensen een 15 jarig meisje een aandachtsslet noemen omdat ze zelfmoord gepleegd had.

Heel jammer iWJ, had je hoger ingeschat.

je maakt gewoon een k*tgrap, daar gaat het om. maakt mij geen **** uit dat je gecondoleerd een dom woord vind. dat zeg je helemaal niet in die eerste post.

je maakt gewoon een k*tgrap, daar gaat het om. maakt mij geen **** uit dat je gecondoleerd een dom woord vind. dat zeg je helemaal niet in die eerste post.

En iemand een aandachtsh**r noemen omdat ze zelfmoord pleegt mag dan weer wel?

Ga weg man, hypocriet :roflol: Als je verder had gelezen had je gezien dat ik 1 van de 1e was die hem sterkte wenste.

En iemand een aandachtsh**r noemen omdat ze zelfmoord pleegt mag dan weer wel?

Ga weg man, hypocriet :roflol: Als je verder had gelezen had je gezien dat ik 1 van de 1e was die hem sterkte wenste.

nou he sorry dat ik nou niet zoals jou zonder leven de hele dag op dit forum vertoef en dus elk topic uit mijn hoofd ken. je maakt zon grap gewoon niet, draai er nou maar niet om heen want dat doe je al 5 posts lang gore ecto

nou he sorry dat ik nou niet zoals jou zonder leven de hele dag op dit forum vertoef en dus elk topic uit mijn hoofd ken. je maakt zon grap gewoon niet, draai er nou maar niet om heen want dat doe je al 5 posts lang gore ecto

Nee maar ik heb je er nu wel op gewezen en ik heb nog geen moraalnichten actie gezien in dat topic. Beetje jammer.

Ook jammer is dat je je verlaagd tot schelden, zoals ik al zei had ik je hoger ingeschat. Gebaseerd op je reacties dacht ik dat je minstens 20 jaar oud was, bovengemiddeld presteerde op school nu haal je dat niveau een beetje omlaag :(

Nee maar ik heb je er nu wel op gewezen en ik heb nog geen moraalnichten actie gezien in dat topic. Beetje jammer.

Ook jammer is dat je je verlaagd tot schelden, zoals ik al zei had ik je hoger ingeschat. Gebaseerd op je reacties dacht ik dat je minstens 20 jaar oud was, bovengemiddeld presteerde op school nu haal je dat niveau een beetje omlaag :(

je draait er weer omheen he, dus jij vind het gerechtvaardigd om zon k*tgrap te maken?

Je moet weten wanneer je te ver gaat... Met dit soort grapjés kan je in rl srs veel problemen krijgen. En wat je in rl niet zou durven zeggen, moet je hier ook niet komen verkondigen.

Oh ja met gecondoleerd zeggen verbeter je de wereld wou je zeggen :roflol:

Kom op zeg, deprimerend woord. Als je zo graag mee wilt leven vraag hem dan naar wat voor vrouw zijn oma was. Of hij goede herinneringen aan haar houd of wat dan ook. Alsof iemand oprecht gaat zitten lachen omdat zijn oma dood is..

Daarnaast durf ik mijn hand in het vuur te steken dat 9 van de 10 die gecondoleerd zei straks op 1 oor gaat liggen en als je hem morgen vraagt wie hij gecondoleerd had en waarom hij dit niet eens meer kan herinneren.:o Respect komt van binnen en dat heeft niets te maken met gecondoleerd zeggen.

Of zou jij het respectvoller vinden wanneer iemand zegt gecondoleerd en vervolgens denkt LOL NOT GIVING A ****. Oh ja, vele malen respectvoller dan iemand die gecondoleerd gewoon een deprimerend woord vind en t wel oprecht k*t vind dat zijn oma is overleden. Sterker nog, als ik geen huiswerk aan t maken was had ik met alle liefde interesse in zijn oma getoond maar, no offence, ik moet ook prioriteiten stellen.

Ach, gelukkig zei jij wel gecondoleerd, is de wereld weer een stuk beter nietwaar? Je weet niet eens om wie je verdrietig bent dat ze overleden is, hoe kun je dan überhaupt gecondoleerd zeggen. :o

Ondanks dat het niet netjes was wat je eerder zei, zit in dit stukje wel n kern van waarheid. Ik moet dat woord ook niet en uit beleefdheid gebruik ik het. Oprechte interesse tonen zou mij veel meer doen als weer 1 van mijn opa's en oma's t leven verliet...desalniettemin, gecondoleerd Logical, en sterkte met het verdriet. Ondanks dat goede herinneringen je miss nog verdrietiger maken nu, is het van belang deze boven te halen. Je wil niet zoals ik heb gehad keer op keer huilen omdat je alleen nog maar de beelden van de laatste dagen/minuten op je netvlies hebt staan (uiteindelijk overleed opa in mijn armen, verder niemand in de kamer). Kon jarenlang niet de leuke dingen herinneren en dat was n slechte zaak. Probeer het een plekje te gaan geven als je daar klaar voor bent, en nogmaals sterkte.

ben godverdomde bijna flauwgevallen tijdens de toetsen vanochtend... ben nu nog steeds niet helemaal lekker, gewoon licht in mijn hoofd... voelde me net een ongesteld wijf toen ik aan de leraar vroeg of ik met die reden ff naar de wc mocht... uiteindelijk ziekgemeld

dat dere slaapgebrek

Je moet weten wanneer je te ver gaat... Met dit soort grapjés kan je in rl srs veel problemen krijgen. En wat je in rl niet zou durven zeggen, moet je hier ook niet komen verkondigen.

Ik denk dat ik teveel met normale, niet opgefokte lui omga :roflol:

Mijn vrienden zouden zich er serieus niet druk om maken :o . Maar goed, als je dingen leest kun je t altijd op veel meer manieren interpreteren dan wanneer iets gezegd wordt. Het was ook niet bedoeld om respectloos over te komen richting Logical. ;)

Ik denk dat ik teveel met normale, niet opgefokte lui omga :roflol:

Mijn vrienden zouden zich er serieus niet druk om maken :o . Maar goed, als je dingen leest kun je t altijd op veel meer manieren interpreteren dan wanneer iets gezegd wordt. Het was ook niet bedoeld om respectloos over te komen richting Logical. ;)

lees "ik heb geen vrienden"

Terug
Naar boven