XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol: Tel je bij die scheten ook geluid mee uit je mond? Je praat best wel veel poep namelijk :o

:roflol:

De onheilige onreine dingen die uit mijn aars komen hebben alleszins steek houdender dingen te vertellen dan jij en (ik wil geen al te voorbarige conclusies trekken) maar ik denk dat ze populairder dan jij zijn ook. Ik kan immers minstens 1 iemand opnoemen die al eens mild geglimlacht heeft toen ik in de gym een stinker liet vliegen

Wat is I zyxyz I toch een irritant ventje.

:roflol:

De onheilige onreine dingen die uit mijn aars komen hebben alleszins steek houdender dingen te vertellen dan jij en (ik wil geen al te voorbarige conclusies trekken) maar ik denk dat ze populairder dan jij zijn ook. Ik kan immers minstens 1 iemand opnoemen die al eens mild geglimlacht heeft toen ik in de gym een stinker liet vliegen

Oh shit ja nu ben ik verslagen :(

waarom moet ik gvd iedere keer blozen als iemand in de gym zegt dat ik huge ben:o ****ing iritant omdat ze dan miss denken dat ik gay ben:(

Wat is I zyxyz I toch een irritant ventje.

Het forum heeft een prachtige ignore functie. Binnen een paar seconde ben je verlost van alles wat mijn vingers produceren. Wat is het leven toch mooi he :D

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 18:00 ----------

waarom moet ik gvd iedere keer blozen als iemand in de gym zegt dat ik huge ben:o ****ing iritant omdat ze dan miss denken dat ik gay ben:(

Het giechelen vervolgt met tegen de kont slaan en mallert zeggen maakt het gay, het blozen niet echt:)

Het forum heeft een prachtige ignore functie. Binnen een paar seconde ben je verlost van alles wat mijn vingers produceren. Wat is het leven toch mooi he :D

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 18:00 ----------

Het giechelen vervolgt met tegen de kont slaan en mallert zeggen maakt het gay, het blozen niet echt:)

Dan zit ik goed, maar ik trek wel altijd zo'n gezichtje:
Happy-oh-stop-it-you-l_large.png

Herkenbaar (inb4 jij bent ecto)

Gisteren op café 2x een opmerking gekregen. En vanmiddag op de bus ook door een crazy wijf. (ze was al de hele tijd tegen random mensen aan het lullen, ik deed alsof ik sliep :o Ik zat vanachter op de bus en er was echt amper plek. Ik probeerde mijn jas aan te doen, maar dat ging niet zo vlot. En toen zei ze: 'ja dat krijg je ervan met al die spieren. Je kan zelfs je jas niet meer aandoen ...')

Was best een akward moment :o

:roflol: ik heb dat ook met mijn jas nu.. moet snel nieuwe halen

Inb4 je bent niet gespierd en je droeg kinderkleren

Doe er wat aan dan in plaats van 24/7 online te zijn

Doe er wat aan dan in plaats van 24/7 online te zijn

Ik ben goed in multitasken. Huiswerk maken, eten en DBB

Zit al op 2000 kcal, zo avondeten, tussendoortje en voor slapen gaan maaltijd + nog paar glazen melk = 4000 :cool:

En 12.5 kilo er bij met gelijkblijvend vet% in iets meer dan 4 maand is niet zo heel slecht toch? :o

Oh shit ja nu ben ik verslagen :(

inderdaad

on my way to control panel

aaah dit wordt een zegen!

kan iemand me verwittigen als hij eindelijk eens geband wordt? karma verzekerd

jongens de ignore functie is veranderd, je ziet nu helemaal niks meer, waar je vroeger toch nog zag dat er een post was. :D Ik had nog hete laptop erop staan :roflol:

het begint sowieso iritanter te worden in de gym, iedere keer zijn er weer gasten die zich willen bewijzen aan me, heb vandaag bv 6 oefs gedaan voor borst, bij de laatste oefening toen mijn borst helemaal dood was deed ik nog even wat dips, vraagt zo'n gast of hij even tussendoo mag en probeerde meer reps dan mij te maken, lukte niet en hij liep toen weg:roflol:

Ik ben goed in multitasken. Huiswerk maken, eten en DBB

Zit al op 2000 kcal, zo avondeten, tussendoortje en voor slapen gaan maaltijd + nog paar glazen melk = 4000 :cool:

En 12.5 kilo er bij met gelijkblijvend vet% in iets meer dan 4 maand is niet zo heel slecht toch? :o

3kg spier per maand?

Je vingers van t typen misschien

nog niks :D

het begint sowieso iritanter te worden in de gym, iedere keer zijn er weer gasten die zich willen bewijzen aan me, heb vandaag bv 6 oefs gedaan voor borst, bij de laatste oefening toen mijn borst helemaal dood was deed ik nog even wat dips, vraagt zo'n gast of hij even tussendoo mag en probeerde meer reps dan mij te maken, lukte niet en hij liep toen weg:roflol:

:roflol: Zou er om lachen ipv t irritant te vinden

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 18:29 ----------

3kg spier per maand?

Je vingers van t typen misschien

Die waren al buff :p

Inb4 geen spieren in vingers

Terug
Naar boven