ok irritant schijtmannetje
jouw order luidt dat je het forum direct verlaat
Tel je bij die scheten ook geluid mee uit je mond? Je praat best wel veel poep namelijk 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok irritant schijtmannetje
jouw order luidt dat je het forum direct verlaat
Tel je bij die scheten ook geluid mee uit je mond? Je praat best wel veel poep namelijk 
![]()

De onheilige onreine dingen die uit mijn aars komen hebben alleszins steek houdender dingen te vertellen dan jij en (ik wil geen al te voorbarige conclusies trekken) maar ik denk dat ze populairder dan jij zijn ook. Ik kan immers minstens 1 iemand opnoemen die al eens mild geglimlacht heeft toen ik in de gym een stinker liet vliegen

waarom moet ik gvd iedere keer blozen als iemand in de gym zegt dat ik huge ben****ing iritant omdat ze dan miss denken dat ik gay ben
![]()

Het forum heeft een prachtige ignore functie. Binnen een paar seconde ben je verlost van alles wat mijn vingers produceren. Wat is het leven toch mooi he
---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 18:00 ----------
Het giechelen vervolgt met tegen de kont slaan en mallert zeggen maakt het gay, het blozen niet echt![]()
Dan zit ik goed, maar ik trek wel altijd zo'n gezichtje:
http://data.whicdn.com/images/30788085/Happy-oh-stop-it-you-l_large.png
. Maar goed, als zij het op een gay manier zeggen en jij gaat zo reageren dan is het wel gay

Herkenbaar (inb4 jij bent ecto)waarom moet ik gvd iedere keer blozen als iemand in de gym zegt dat ik huge ben****ing iritant omdat ze dan miss denken dat ik gay ben
![]()
Ik zat vanachter op de bus en er was echt amper plek. Ik probeerde mijn jas aan te doen, maar dat ging niet zo vlot. En toen zei ze: 'ja dat krijg je ervan met al die spieren. Je kan zelfs je jas niet meer aandoen ...') 
ik heb dat ook met mijn jas nu.. moet snel nieuwe halen
Inb4 je bent niet gespierd en je droeg kinderkleren

Doe er wat aan dan in plaats van 24/7 online te zijn

Het forum heeft een prachtige ignore functie. Binnen een paar seconde ben je verlost van alles wat mijn vingers produceren. Wat is het leven toch mooi he
Ik had nog hete laptop erop staan 

inderdaad
on my way to control panel
aaah dit wordt een zegen!
kan iemand me verwittigen als hij eindelijk eens geband wordt? karma verzekerd

Ik ben goed in multitasken. Huiswerk maken, eten en DBB
Zit al op 2000 kcal, zo avondeten, tussendoortje en voor slapen gaan maaltijd + nog paar glazen melk = 4000
En 12.5 kilo er bij met gelijkblijvend vet% in iets meer dan 4 maand is niet zo heel slecht toch?![]()
het begint sowieso iritanter te worden in de gym, iedere keer zijn er weer gasten die zich willen bewijzen aan me, heb vandaag bv 6 oefs gedaan voor borst, bij de laatste oefening toen mijn borst helemaal dood was deed ik nog even wat dips, vraagt zo'n gast of hij even tussendoo mag en probeerde meer reps dan mij te maken, lukte niet en hij liep toen weg![]()
Zou er om lachen ipv t irritant te vinden3kg spier per maand?
Je vingers van t typen misschien