MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

het begint sowieso iritanter te worden in de gym, iedere keer zijn er weer gasten die zich willen bewijzen aan me, heb vandaag bv 6 oefs gedaan voor borst, bij de laatste oefening toen mijn borst helemaal dood was deed ik nog even wat dips, vraagt zo'n gast of hij even tussendoo mag en probeerde meer reps dan mij te maken, lukte niet en hij liep toen weg:roflol:
6 oefeningen borst, strong natty

:roflol:

En ik stuurde je nog wel pics :mad:

Dat Duitse jochie is erger trouwens

inderdaad

on my way to control panel

aaah dit wordt een zegen!

kan iemand me verwittigen als hij eindelijk eens geband wordt? karma verzekerd

jongens de ignore functie is veranderd, je ziet nu helemaal niks meer, waar je vroeger toch nog zag dat er een post was. :D Ik had nog hete laptop erop staan :roflol:

Je kan dat k*tjong wel op ignore zetten maar als iemand dat k*tjong quote zie je het alsnog.
Dat achterlijke wezen moet gewoon in het rijtjeshuistopic blijven.

Ik snap ook niet waarom iemand door blijft gaan als iedereen m uitkotst, is de lol dan toch wel n beetje van af

Je kan dat k*tjong wel op ignore zetten maar als iemand dat k*tjong quote zie je het alsnog.
Dat achterlijke wezen moet gewoon in het rijtjeshuistopic blijven.

Hoezo? Daar zit jij ook constant te lezen dus zo erg vind jij me niet :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 19:21 ----------

nog nooit van trollen gehoord ?

Haha en t grootste deel van de tijd probeer ik nog normaal sociaal en aardig te zijn. Op de 1 of andere manier is het gewoon grappig als mensen geïrriteerd raken.. Je zou zeggen t went wel maar zelfs met een simpel grapje zijn weer wat zieltjes verpletterd.

Iedereen denkt ook dat ik 1 of andere autist ben irl terwijl ik eigenlijk nooit gehad heb dat mensen mij niet mochten.. Mijn ex vriendin buiten beschouwing gelaten.

Maar goed, ik zal mijn leven proberen te beteren :o

Inb4 verbeter het door weg te gaan.

OT: I Xyzyx I

:fuu: ik was het totaal vergeten dat ik morgen om 7u ipv 13u moet beginnen werken :fuu:

Stapte op de fiets om naar sportschool te gaan, doe me mp3 aan, plug de dopjes in me oor, kom ik erachter dat 1 kant dood is..[Afbeelding niet meer beschikbaar]

inb4 demotiverend gym muziek, inb4 afgeleid door andere mensen, inb4 messed up workout

meest rampzalige ****date ooit gehad...

Meid dacht dat het lekker zou zijn om keihard aan mn linkernoot te zuigen. Hij doet nu nog steeds pijn.

Xbox die niet mee wilt werken :fuu:

Windows bagger :(

Ik kijk de vierling..

en ik vind het leuk :( strong oestro

Zou uit eten gaan, met moeder zusje en broertje :p
Broertje zich weer eens goed misdragen op school en zusje ook ruzie met mn ma.

Ik potverdomme weinig gegeten zodat ik me helemaal vol kon stouwen met sushi.
Nu maar 3 frikadellen, 3 kaasoufles, nasischijf en wat patat gegeten, fat **** :p

maar dat is een tekenfilm en totaal wat anders

mijn noot blijft steken geven, the **** is happening. Kan amper mn been bewegen of ik heb net een schop erin...

halp

Terug
Naar boven