Not sure if serious? Gewoon zo'n weegschaal die BF, spiermassa, vochtgehalte meet e.d. Je vult je leeftijd en lengte in, gaat er op staan en pakt 2 hendels vast.
Die kloppen alleen voor geen meter, dat is waar hij op doelt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Not sure if serious? Gewoon zo'n weegschaal die BF, spiermassa, vochtgehalte meet e.d. Je vult je leeftijd en lengte in, gaat er op staan en pakt 2 hendels vast.
Zeer zeker. Had het echter niet zo extreem verwacht. Niets meer aan te doen, onthouden voor de volgende keer. Baal er wel van. Ik beuk gewoon weer goed en ben lekker bezig met dieet en trainen. Heel erg mierenneukerig: Kan het invloed hebben dat ik 2 weken geleden erg verkouden was en nu al een week een oorontsteking heb?
.Dat hoop ik dus ook en hoop dan ook dat ik over 2 weken een positiever krijg. Al is het maar voor een morele boostDie kloppen alleen voor geen meter, dat is waar hij op doelt.

Invloed wel, oorzaak zeer waarschijnlijk nietZeer zeker. Had het echter niet zo extreem verwacht. Niets meer aan te doen, onthouden voor de volgende keer. Baal er wel van. Ik beuk gewoon weer goed en ben lekker bezig met dieet en trainen. Heel erg mierenneukerig: Kan het invloed hebben dat ik 2 weken geleden erg verkouden was en nu al een week een oorontsteking heb?
Zal wel niet, maar probeer een excuus te vinden.

Weeg nu 91,2. Hoe kom je aan die 75Wacht, zit je te cutten op 75 kilo?![]()
@ jouw lengte en 16.5%
Damn, ik heb nog bijna meer spiermassa![]()
?Dat is spiermassa, niet lichaamsgewicht.Wacht, zit je te cutten op 75 kilo?![]()
@ jouw lengte en 16.5%
Damn, ik heb nog bijna meer spiermassa![]()

Ik ben morgen jarig en ik zit nu, op een zaterdagavond, ziek thuis en ik moet morgen om 7.15u werken![]()
Goeie grapNiet echt

in de spiegel er achter gekomen dat het echt even tijd word voor extreme cutting 3 weken..
en ik vind cutten al zo leuk
enne ga je juicen ?dat op een lege maag is toch al achterhaald? tja ik ben natty weet niet wat test e zal doen met me en zal er ook nie aankomen denk ik